Lomača od ljudi!


Ломача од људи!
-Пламен који не греје-


*Ова прича Монаха без манастира, намењена је члановима Братства „Срб и ја“ и пробраним читаоцима мојих блогова и сајта Златниблитен.Срб, који разумеју – осталим је на дохват руке, али је они неће разумети.

„Ево ме пред Духове, пред велики празник који се обележава у знак сећања када је на (Х)Ристове ученике сишао Свети Дух, како је Ристо то и обећао пре одласка.

Нисам стигао да те посетим прошле недеље на Равној Гори, али сам сада донео малине на пијацу, накупци су одмах све купили па имам времена док мој комшија не распрода своју робу, потом се враћамо кућама заједно.

Ако има, сипај ми чашу воде са извора на твом плацу на Равној Гори, ова ваша београдска, јако се осећа на хлор…. Али ви то и не примећујете, човек се на свашта научи.
Размишљао сам о Ломачи од људи, коју је потпалио наш владар – њему је зима од моћи коју је задобио, коју користи за све, а то није добро. Моћ коју човек има треба тог човека да пријатно греје изнутра, из срца и душе, да га неописиво пријатном топлином купа, тако да он пожели да такво стање траје до бескраја.
Грејање споља је само илузија, и увек се догоди да тај који је направио ломачу , ако је неопрезан, задобије опекотине, а ако је то ломача од људи онда скоро обавезно он сам скочи на њу или га други на њу баце – страшне су казне сваком моћнику ако прави ломачу од људи, ос својих слугу, јер они извршавајући његова наређења потврђују ту његову моћ.

И онда:
Где је његова моћ? У рукама слугу. А ако он слугу својих направи ломачу, његова моћ опада, слуге се почну плашити и смишљати како као да ту ломачу избегну – почну да избегавају извршења царевих наредби, почну да граде своју моћ тако што толеришу својим потчињеним нерад и недисциплину или погрешну примену наређења, то се зове опструкција – и тако цар уочи колико је његова моћ у рукама његових слугу, оних који опструишу или погрешно изврше наређења владара, или се догоди нешто непредвиђено, па он те који опструишу склања са положаја на које их је поставио, фактички их унапређује за опструкцију, а код осталих поданика ствара лажну слико о својој праведности и држању до дисциплине, ствара утисак немилосрдног праведника!

Али то је Ломача од људи, од царевих доглавника, и она не  греје цара - њему је хладно, јер зна да ја то ломача на којој ће и сам изгорети.

Наш Господ, наш Живи Бог је, одмах по Постању, морао да део својих слугу – Анђела, истера из Неба на којем Господ борави, али је и Њему било жао, није их уништио, већ их је само отерао, а они преживели, трагали и нашли Земљу и новостворена боголика бића - људе, најсавршенију Божију Креацију која једина у Васиони, има исто што и сам Господ, право одлучивања како ће поступати!

Они се сада  називају Ванземаљцима, а заправо су војници Сатанини, Пали Анђели, који су нашавши људе утицали на њих на много начина, па  су људи постали у многоме друкчији у односу на првостворене, скоро да су исти као и Пали Анђели. Људи су се променили до мере спремности да забораве ко их је и због чега створио, не исказујући Ономе ко их је створио било какву захвалност нити сматрају да према Њему имају било каквих обавеза.
А ако је Богу било жао да погуби побуњенике – Њему за којег нема тајни, па како не би било жао људима, који до сазнања тајни долазе кроз многа тешка и дуготрајна искушења….

*Нашег цара Душана су отровали они којим је веровао;

*Руски цареви су Хазарски Каганат на полуострву Крим, укинули тако што су све Јевреје и оне који су примили јеврејску веру раселили широм Русије – и сада је Русија у њиховим рукама, јер им је било жао да их униште;

*Наши владари озбиљно размишљају да у Србију пусте Кинезе, најближе сроднике кинеских Манџура-Маџара, који су се пре много векова нашли на рубовима србског царства као Цигани-чергари, да би потом са раније пристиглим персијским племеном Дајчера направили савез и истерали, или у себе утопили Србе, створили своје садашње државе Немачку и Маџарску и отуда мало-мало ипоставе Србима, власницима земље на којој пробају да се закуће, неке уцене и неке захтеве.

Кинези се преко Србије спајају са својим маџарским/манџурским племеном, купили су луку у Грчкој, праве пут и пругу до Маџарске и ко им може бранити да се у њој настањују у броју који им буде одговарао? Треба добро пазити да се због пара ради не догоди да Србијом овладају Кинези – Кинези (као и Маџари) не трпе поред себе друге народе, па или их утапају у себе или их уклањају, трећег нема!

Право је чуду како су у Србију пре пристигли Кинези са удаљености од 5.000 км, него Руси са удаљености од 1.500 км. – чуда за оне који не знају да Русијом владају Јевреји и Хазари које је кнез Светислав (Свјатослав по руски) раселио по целој Русији, иако њихов  број у Русији не прелази 5% укупног становништва.

То је и потврда да су Руси заправо Срби, јер се и садашњим Србима у овој смањеној Србији догађа да њом управљају духовни странци, Црногорци или Срби из Хрватске и Босне, они који имају дупла држављанства и исказују наводну већу љубав према Србији од оних који немају резервне домовине ни дупле пасоше!

Неправде се исправљају:

Ми више не правимо озбиљне планове да се договоримо са Русима, јер Руса и Русије заправо и нема! Нема у Божијем Регистру народа и царстава никаквих Руса нити икакве Русије!
Руси су Срби, Русија је Србија, С(и)рби(ри)ја је садашњи Сибир….али они не желе тако да се зову па тако и пролазе.

Ми се копном на истоку граничимо са Кином и Индијом, а на западу имамо морску границу са преосталим Атлантиђанима који се налазе на Острву названом Британија, окупираном и поробљеном  од Палих Анђела чије су обичаје и управу прихватили садашњи Британци.

Наше царство се звало различитим именима, увек под истим симболима, унетим у Божије Регистре, последње име му је било „Византија“ – а када се оно распало, садашњи Руси су опљачкали вредности – дијаманте и злато, у симболе се нису разумевали и за њих се нису ни борили, па су сада када су злато потрошили постали убоги сиромаси које желе да уклоне и из Земаљског Регистра царстава.


Кина је упозната са значајем Србије, она препознаје и признаје симболе њеног царског суседа, Византије, које види у Србији и зато је србски цар равноправан саговорник источног, кинеског цара!


Недавно је боравио у Србији, други цар, западни цар, цар царства Палих Анђела - Британије, по имену Принц Чарлс - трећи, важан, цар не постоји! Они су сви само намесници западног цара Палих Анђела. 

Даље-за читање или регистрацију-клик на:
http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=140
__________________________
Снимљено 17.6.2016.г. у 19,40 ч.- Застава Русије 



4 comments:

Анониман,  21. јун 2016. 12:32  

Како је срећан и задовољан "Монах без манастира"
што је успео да прода свој поштено уложени труд
у малине, за длаку избегавши градоносни облак
HAARP-a који који је допловио на крилима "Милосрднаог Анђела".
А шта ће они куквци којима киша и град /величине
кликера, пинг-понг и тенис лоптица/ сатреше њихов
попштени и мукотрпан рад?
Држава нема пара да организује противградну одбрану, или има пара, али не сме то да ради - да не омета "Милосрдног Анђела" у његовим активнос-
тима.
Нашег малог, обичног човека интересује све оно
што ће се и како догодити на плану светске политике, али више је заинтересован за ситнице из
свакодневице, из угла малог и обичног човека.
На пример, може ли "Монах без манстира" да помогне, да се активности "Милосрдног Анђела" за-
уздају, па да и они могу, с миром, са задовољством
као и "Монах без манстира" да окусе плодове свог
труда, а не да им то отме "Милосрдни Анђео".
Велики поздрав "Монаху без манстира"!

Драган Славнић

Zlatni bilten 21. јун 2016. 13:08  

Поштовани г. Славнићу,
захваљујем на приложеном коментару, само ми се чини да би Ви Монаха без манастира запослили као Здухаћа, да лети испред градоносних облака и да им не дозволи да своје садржаје изруче на малинарске крајеве - Он није Здухаћ, он није и чувар малинара или кукурузара - он је члан тима који брине о много ширем подручју и он је везан за Србију јер ту живи, има жену и децу и брине свакодневне бриге, али он очекује да се почну чешати они које сврби, а не да чекају Монаха да их почеше - и сами видите моје трудове и покушаје да призовем Србе да се организују, али иде јако тешко, не желе, не дају ни п 100 евра у организацију и спас. Ни Ви не желите да ми се придружите ни да дате тај неопходни трошак од 100 евра, али поздрављате оне који то хоће-браво за Вас, само ми то уопште не помаже. Монах је у праву! И не треба се трудити око оних који су пре два месеца изабрали баш ову власт која им је у свему по њиховој мери и заслугаам. И наравно да он може и то што му сугериштете, али неће! И ја га у томе подржавам када ме приупита. Свако добро од Д. Татомировића

Анониман,  21. јун 2016. 22:10  

У неким предходиним коментарима, са Ваше стране,
био сам брат Драган, а сада сам, "г.Славнић"?!
Захвалан сам Домаћину сајта за указано ми госто-
примство као коментатора, али не очекујем да се
мој коментар доживи толико и тако "лично" -
нема разлога!
Ни за кога не гласам још од времена Милошевића,
а и пре тога, па ме савест нема ѕашта укоревати - ни мене ни моје пунолетне чланове породице.
Једино сам гласао за Устав ради Преамбуле око КиМ,
и то тек после јавне молбе пок.Патгријарха Павла.
Никада нисам био идеолошки или политички усмерен -
никада никоме нисам припадао, осим Господу Богу,
породици, и својим прецима.
А што се тиче трошка од 100 евра - то за мене и јесте не мали трошак - то је 1/2 моје пензије.
Ја не знам ко су и шта су Здухаћи, верујем оно што
о њима говорите, те, према томе, од њих - Здухаћа
ништа и не очекујем.
Очекујем Ваше разумевање, Брате Драгољубе, са жељом да нашој деци буде добро - само то и ништа више.
И ја Вама, са свима Вашима милима и драгима, желим
свако добро!
Драган Славнић

Zlatni bilten 22. јун 2016. 08:33  

Брате Драгане, господине Славнићу - без љутње молим те, само сам реаговао на исказану жељу да се Монах без манастира бави и туђим малинама.... ту краја не би ни било, а он се бави нечим другим. Истицање да се не гласа од Милошевића, по мени није нека права замена за неки прави покушај промена како би нашој деци било боље, само неког подржавати је лепо али бескорисно.Мене подржава бар 150 читалаца дневно, али нико не жели да се ангажује у нечем конкретном, а тих поменутих 100 евра је сума неопходна да се започне било шта а да то има законску форму и да може да функционише, толико се у многим кућама потроши за нешто што није неопходно, али многима није неопходно било какво ангажовање ако се за то не добија неки новац - испаде да једини ја и још нас неколико из Братства "Срб и ја" имамо по тих 100 евра, немају инжењери, правници, занатлије, сељаци, гангстери, богаташи, нико нема до ја.... е, сада ми је многи лакше када знам да сам ја у тој малој групи Срба којим претиче. Хвала нашем Александру Вучићу! Поздрав од Драгољуба Татомировића.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh