Dobro si to uradio!

Овај наслов је написан јуче, у време када је уочено убацивање клипова у точкове машине која је спремна за покрет-Пројекта за рехабилитацију Србије. У току ноћи је вршена интезивна истрага, утврђено је ко је убацио клипове, због чега и на који начин. 
Радило се о крађи идентитета онога који одлучује и наступања у његово име, коришћењем Речи која у оквиру овог пројекта замењује писмена овлашћења. Злоупотребљена Реч, за тога који је злоупотребио вршена провера само до деде уместо до чукундеде, како је уобичајено, па је негде нешто промакло..... све се доводи у ред, наставља се реализација Плана за рехабилитацију Србије, предузете се мере како би се овакве смутње убудуће елиминисале. Захваљујем на оволиком интересовању читалаца и изражавам жаљење што су се извесне сумње преточиле у стрепње. Али су оне биле основане и истрага је потврдила. Желим вам свима свако добро! 
Драгољуб


Добро си то урадио!

-То није ни било твоје-

Јуче сам дознао, у непосредном разговору, да се Пројект за рехабилитацију Србије, чији сам аутор, у мом отсуству из необјашњивих разлога, променио тако што је уместо њега, узет један стари, онакав какав се пројектовао када се правила колхозна Русија и Србија, одмах после Другог Светског рата – да би се сада правила нека колхозна Србија.
Моје примедбе нису имале никаквих ефеката, нити је било ваљаних објашњења због чега се рачуна на удруживање мега-капиталиста Србије у неколико великих задруга, акционарских друштава, без права изласка из те задруге са изношењем капитала који се уноси, већ то трајно постаје власништво такве задруге – као у некој секти у коју се уноси сва своја имовина, и како су ми покушали да објасне као код организације фамилије Ротшилд – ваљда и они раде као једна огромна секта.

Будући да је ово био темељни стуб мог Пројекта рехабилитације Србије, и сви остали сегменти који су у зависности од овог темељног, доведени су питање, јер се овим удруживањем мега-богаташа занемарује огроман број србских породица, малих домаћинстава, каквих је у старту требало да буде око 500.000, који су требали неадминистративним путем да се врате у села и оживе их, из интереса који би остварили као мали слободни поседници земље и произвођачи хране, у целости како је то организовано у Америци! 
Али, руска стара, напуштена и у самој Русији, свест се повампирила у Србији, код оних на које се Руси, ваљда, ослањају, са њиховим планираним учешћем у инвестицијима у Србији - она ме уплашила и ја сам се данас из свега   измакао.

То моје измицање, као аутора замисли и целовитог пројекта, дочекано је са неком врстом задовољства, без додатних питања и додатних објашњења – као, твоје право и поштено је то са твоје стране.
Потсетило ме све то на давне године када сам у два пасуса на једној страници папира, тражио да у 41. години живота будем пензионисан. Ја предао захтев у писарницу у понедељак ујутро, а у среду ме већ звали да ми честитају одлазак у пензију.
Тако и сада, при овом другом измицању, после онолико мог труда, објашњења, указивања, пробуђеног интересовања и надања великог броја читалаца, Срба и Руса, обичних и оних који за државу скупљају одређене информације, све је решено једном СМС поруком – којом ми се признаје да је ПОШТЕНО са моје стране што се измичем од нечега што ми се не допада.  

Мој Монах без манастира, који непогрешиво предосети ситуације које ремете оно што је дуго планирано, засновано на Правди и Истини, и овог пута ми се нашао иако «само у пролазу» и обавестио ме и умирио, следећом причом, коју репродукујем одмах по његовом одласку:

«Добро си то урадио, ниси ни брисао твоје (већи број наслова на мојим блоговима који су промовисали идеју опоравка Србије и руску улогу у Србији), брисао си наше, а није вредело толико нашег ни твог труда. Постигао си оно што се могло – многи су читали, многи размишљали, многе се државе интересовале за то, али се нико није хтео прихватити да искрено примени то на шта смо ми теби, а ти њима, указивали.

Само пре неколико дана све је изгледало да иде како треба,  из тога се изродио онај твој наслов «Певај, не тугуј!», а потом је подметнут клип у точак те замисли, хтела се реинкарнација онога чега се Срби скоро стиде, то није успело ни у Србији ни  Русији и сада се неко, ко зна из којих побуда, сетио како би сада када је Србија у тешком финансијском стању, и не само финансијском, да реинкарнира колхозе у Србији, да Срби, слободњаци и власници имовине исту улажу у неке врсте задруга а да при изласку из задруге изнесу само своје тело, али не и имовину..... хтели, јер и не знају друкчије, опет да врате Тита, Милошевића, да врате комунизам у Србију, хтели да се Срби опет и још више окрену против Бога. Као и да замрзе Русе, а нашу браћу.

Ниси ти крив, преносио си им оно што смо ти говорили, али они не знају за друкчије, а они који се у њих уздају такође не знају за друкчије.
Узалуд је ту ношење крстова око врата, љубљење икона у црквама ради сликања, узалуд и слављење слава по Србији, јер важно је шта човек носи у срцу а не у руци, шта стварно мисли а не шта говори!

Хтели да враћају оно што је било, оно што се показало као штетно по државу – нека их, ти се измакни, ово је, како си им и сам рекао твоје друго измицање – сетиће се они шта су смишљали мимо тебе, а уствари мимо нас, али биће им то касно, идеја и могућност која се створила, без наше помоћи ће бити упропашћена.
Ми им нећемо одмагати, али ни помагати, а без тога им је сав труд узалудан – није да им ниси рекао, није да нису знали, хтели су по своме, па нека их.

И не брини, ако је суђено, прочитаће ово неки паметан Рус, па ће се заинтересовати за цео след догађаја, а ако се нико не буде интересовао, опет је добро, догађа се оно што и треба да се догађа!

Одмори се, одмори се од њих, буди миран и стрпљив, ништа се неће догодити по вољи људи већ по вољи Онога који о свему одлучује! И немој никога да сажаљеваш, јер ће многи бити доведени у ситуацију да их људи сажаљевају – свако је и ковач своје судбине!»

Отишао је убрзо, испричао шта је хтео, потврдио оно што сам унеколико и сам мислио, али ми је лакше када то потврди неко са таквим могућностима – па се на овај начин поздрављам и са вама који сте моје наслове пратили, који сте се надали, исто као и ја, да ће се Срби на које рачунају неки из Русије вратити у нека предкомунистичка времена, али њима је то немогуће – деца пролетера су само пролетери! А пролетери знају само за комунизам. И никако она нису крива.

Уколико се ситуација из неких, нама сада непознатих, разлога промени, а проценим да бих о томе и ја нешто могао рећи, јавићу вам се преко неког од наслова на ова два блога и оном затвореном сајту. Дотле: Има довољно наслова да се потсетите на оно што смо сви заједно прошли, како би били спремнији на оно на шта сам указао као неком прогнозом, а моје прогнозе се остварују, то сте се и сами могли уверити.

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб

Постављено 25.5.2014.г. у 17,57 ч.
____________________
Застава Русије, снимљено 25.10.2014.г. у 18,38 ч.;

3'11 "




Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh