Beli demon na crnom konju!



Бели демон на црном коњу!

-Мој досањани сан-



_______________________________
Неовлашћено прислушкивани разговор белог демона који би да као победник уђе међу Србе – на црном коњу, са оним којем је уступио своје срце и тело, у ноћи 15/16.3.2015.г.:

*Објект прислушкивања
-НН са којим објект разговара
__________________________________________________________

*Ах, још само ово, па сам онда слободан, све је готово!

-Шта је готово, када имамо оволико посла?

*Па то што си ми рекао, да запечатим, потпишем, па сам онда Победник….да потпишем предају Србије, вама којима је она толико важна…. Да и ја одахнем душом.

-Којом душом ти да одахнеш, нема за тебе одмора нити топлине, ти си ми давно, сећаш се врло добро, био си студент, уступио своје срце – ти мени срце, ја теби успех, новац, власт, станове, девојке, кокаин, популарност, путовање у државе којим ми владамо од давнина, шта би ти, да раскинеш уговор који је нераскидив?

*Ја рачунам заслужио сам све ово што си ми дао – лагао сам, издавао, варао, пљачкао сам, дрогирао сам се, шпијунирао сам своју државу и свој народ….

-Немаш ти своје државе ни свог народа, ти си наш војник, ти се наш бели демон којег смо убацили у редове твог лаковерног и мековратог народа, којег си варао, лагао, забуњивао, све да не виде шта као њихов изабраник чиниш нама у корист….. пази се, јеси ти то телом, зато те и зовемо белим демоном, важан си нам, имаш код нас чин и још ћеш напредовати, али ми се кријемо у твом срцу и отуда командујемо да чиниш што нам је потребно. Наравно, заслужио си све што смо ти дали и ми ништа од тога не тражимо назад, шта је то што би навео као разлог за раскид уговора?

*Па, читам да ће ми сав новац који сам сакрио у различите ваше банке, ускоро пропасти, јер сте одлучили да Апокалипсу изведете рушењем светског финансијског система, ће потом произвести све оно што је описано у Апокалипси.. шта ћу ја без новца, ко сам ја без тога, па ако изгубим и власт, неће ме нико ни погледати, шта ћу ако се неко сети шта сам и што сам све чинио, знаш да имам децу… знаш све о мени, кажи чему све ово, и ја сумњам да је исправно ово што намеравам да потпишем прекосутра, нисам ја тај који ће да потпише „Куманово-2“, не желим више да се са тобом дружим.

-Ех, како си ми смешан, смешан си када ти мени причаш да не желиш!
Па ко ти је било када рекао да ћеш да одлучујеш о ономе што желиш, а тиче се функције на коју смо те ми поставили код ових метиљивих и лаковерних Срба, упамти: Ти имаш право на своје приватне жеље, и оне најглупље, и све смо ти их испуњавали, али ово да ти не желиш да нешто потпишеш, одједном би да не будеш издајник….

Ти више не можеш бити ничији издајник, ти си издајник од оне друге године твог факултета када си пристао, после тога је само један непрекидни низ издаја, то је твој живот, живиш као издајник и са тим си се саживео, дивим ти се и ја колико у томе успеваш, знаш када си се оно коцкао па изгубио велику суму, па ти се „изненада“ нашао неко ко је тај дуг намирио, тада смо ти показали да бринемо о теби у сваком тренутку, наравно, морао си тај дуг да платиш новом  издајом, кажем ти, па то ти је само један низ, ја сам на тебе поносан, поносан сам и похваљиван сам због избора и опредељења за тебе у оној твојој другој години факултета када ниси знао шта ћеш и куда ћеш, када си био одбачен… и са повременим временским размацима у издајама, које смо ми уређивали да се Срби не досете, ти више немаш народ, ти више не припадаш људима на које Бог људи обраћа било какву пажњу, ти си наш војник, ти имаш чин и то повисок у војсци нашег Бога-Сатане, ти си бели демон на црном коњу и ти ћеш када завршиш ову предају наставити са тим, а шта би друго и могао, коме ти припадаш, ко тебе воли и уважава осим нас, ко тебе награђује осим нас - кажем ти не помишљај да не извршиш то што се од тебе тражи, а ако би и покушао да то избегнеш,  изгубићеш све и код њих и код нас, ми ћемо те за једно време уступити њима, они ће да ти суде за издаје, преваре, пљачке, обмане…. Ставиће те у затвор, а сам знаш какав си слабић на најмању муку, а у затворима су Срби хиљаду пута бољи од тебе, јесу многи извршили и праве злочине, али се они могу покајати и поново ће их ваш Бог погледати, а ти си без икога ако те тамо ставе.

Држи нас се, а тај новац који ће пропасти, па то је био само наш алат којим смо ловили мекушце и  будале као што си ти, оне који су желели оно што им  није било одређено и који су желели и оно што им није било неопходно, само не покушавај да ми причаш да си ти некада био неко други, тај период ме не занима, а о овом од када си регрутован код нас ја имам све написано.

*Али ја хоћу да будем Победник!

-Као бели демон на црном коњу! Бићеш, бићеш ти Победник, али наш, ти ћеш тако међу Србе, ти ћеш потписати предају Србије, нама, добићемо оно што никада на било који начин нисмо успели-да нам се даје добровољно оно што нам је од Постања било недоступно!

Ти си наш Победник, наш Командант – Сатана ће лично да те награди! Само, не умишљај да си ти тај! Ти си ја, а ја сам ти –  ја командујем тим твојим слабим телом које без кокаина више и не може, и када то обавимо, ја ћу да идем у другог, исто са једног од факултета, одабрао сам га одавно, а ти ћеш, када останеш сам и без игде ичега, да се обесиш у твом купатилу! Неће ти држати никакво опело, сви ће говорити да си то и заслужио, нас нико опет неће кривити, мислиће да си то ти све сам радио, а ти си самостално само пристао на моју понуду, понуду да уђеш у нашу војску, продао си ми само Главну комору у свом срцу – па како Срби кажу „И вуци сити и козе на броју“ ја командовао из Главне собе, а ти се лудирао из оног Предсобља које сам ти оставио да би те одржавао у животу – време се приближава!
Сам види зашто смо одабрали да тај датум буде 18. Печатимо знаком нашег Бога-Сатане 3х6=18, то је печат и знак нашег Бога! Ха, ха, ха, глупане….. спремај се, спреми црну оловку за потпис на белом папиру!

Искључено даље снимање, јер се дуго чуо несносан  кикот Ђавола у телу и срцу белог демона на црном коњу!

-Знам да то што ћеш потписати неће дуго трајати, навалиће нека друга војска од Срба и Руса, поништиће то, али ће наш Бог-Сатана моћи да се хвали како је добровољно, бар на неколико недеља или месеци постао власник забрањеног дела на Земљи… увредићеш Бога, казниће због тебе све твоје потомке и све познанике, кумове и наркомане, али ће Србија опстати, јер од данас иде Ново доба.

Ваш Бог је пре седам година услишио молбе неких Срба и данас се навршава тих седам година, следи Апокалипса изазвана рушењем нашег (америчког) финансијског система, патиће много велике државе, али ће се временом стабилизовати и започети друкчије… ми се нећемо предавати, гледаћемо у време те Апокалипсе да се сместимо у срца других издајника вашег Бога и народа, слабића, коцкаре, наркомана, будала, и оних који  уживају  нечему тајанственом, а све смо  ми смислили, сада долази време Белих Витезова, Реч ће постати оружје, а неки од Срба имају најстрашније оружје у Васиони, оно које је додељено само Анђелима и Арханђелима – Мисао, као оружје – ти у то ниси веровао, био си млади напредни комуниста, а и то смо све ми измислили.

*И?

-Шта и? Нема „и“ – радиш по договору, збрини децу како најбоље знаш, спремај се за тренутак када ћеш донети одлуку да се обесиш у свом купатилу, девојке ти више не требају, новац ће да ти пропадне, кумова и пријатеља заправо и немаш…. Спушта се поклопац на твој сандук још док си жив. Ето, Победник, бели демон на црном коњу заслужио, да хода као да је жив, а уствари је већ мртвац! Хвала ти мој Боже-Сатано!

*Хало, куме, хитан састанак код мене, вечерас у 19…

-Жао ми је, куме, заузет сам, имам нека важна посла.

*Ма каква посла, зовем у државном интересу, хитно је и важно.

-Како за кога.

*Остављаш ме самог?

-Ту, ту, ту….

*Одлази у купатило, мери, гледа, зноји се, покушава да види како би то најлепше извео, да опет превари, спрема се, то му је судбина.

Напомена: Прислушни центар Команде-540 је намерно избрисао име овог белог демона на црном коњу. Рачунам да нећете замерити, упишите име по свом  нахођењу, много је међу нама белих демона који јашу преко нас и Србије на својим црним коњима!

Написано за срећан рођендан једном Јовану који се родио на данашњи дан, пре двадесет година – Јоване, срећан ти рођендан!

Драгољуб

Постављено 16.3.2015.г. у 16,00 часова
___________________________
На сајту Златнибилтен.срб (http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/) налази се  још 68 других наслова, разврстани у 7 група - исти се могу читати под одређеним условима. Позивам све читаоце да се пријаве и исте читају.






3 comments:

Анониман,  16. март 2015. 21:30  

Јоване, срећан ти рођендан!
Верица С.

Unknown 18. март 2015. 11:13  

Јоване срећан ти рођендан са малим закашњењем.
Поздрав за све чланове и за вас брате Драгољубе.
Боже помози и спаси нас.

Анониман,  18. март 2015. 19:55  

Јоване, не познајме те, али се придружујем честиткама за Твој
2о. рођендан, само са - Белим Анђелом на белом коњу.
И још додајем: ''Бог ти помог`о и нико ти ниша не мог`о!

Драган Славнић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh