Putevi bez tragova!

Путеви без трагова!

-Самозаваравање-

„Без мене ништа не можете!“
-ИХ својим ученицима-
„Ко може више, он може и мање“
-Уобичајено у Римском праву, у вези овлашћења-

Пре недељу дана започео је ток последња три преостала месеца у којим ће се свет променити до непрепознатљивости, све ће бити врло очигледно до 15.3.2015.г. и у вези тога, на овај начин покушавам да дам одговор на већи број питања мојих читалаца у вези овог периода, као и  вези свега онога што предузимају неки људи како би оно што је давно одређено прилагодили својим жељама и потребама.

Овај текст је намењен симпатизерима и члановима Организације „Команда-540“ у циљу објашњења, а командном кадру и војницима Братства „Срб и ја“ ово је и подршка за даље напоре и саосећање за све тренутке у којима се налазе и у којима ће се налазити у блиском будућем времену.

Овај текст је и израз моје захвалности „Монаху без манастира“, који ми је у току прошле и ове године, у више контаката, дао већи број информација  и објашњења, утврђујући ме тако у ставовима и сазнањима до којих сам и сам долазио применом криминалистичких и теозофских метода.

*Пројектни задатак: Указати на догађања до 15.3.2015.г.
*Метода за доношења закључака: Методика истраживања безбедносних појава прилагођена потребама пројектног задатка.
*Репери за закључивање: Поступање Америке и Русије у протеклом и у садашњем времену
Савет: Сугеришем читаоцима да у времену у којем сами себи буду постављали питања у вези веродостојности изведених закључака, да се сете ранијих указивања - да нам се елементи за закључивање и сами непрекидно нуде, без наших обавеза да их прихватамо.

У јулу 2011.г. Група „Србих-888“ молила је и измолила је извесне форме кажњавања одређених држава, за њихове поступке и покушаје уцењивања остатка света. Молба се као Одбљесак вратила на Земљу са редоследом кажњавања:
1.    Турска;
2.    Кина;
3.    Русија;
4.    Европска Унија;
5.    Британија;
6.    Америка.

Полазна и завршна тачка је био Београд, главни град Србије. Не само што је та група тада молила из Београда, јер је небитно где се она налази у тренутку упућивања молбе, већ што су неки од чланова ту молбу учинили и видљивом, цртањем и писањем на папир. Кренуло се из Београда и како то обично бива, круг се и затворио на тачки из које је кружница започета. Стала је група која је молила на Србију и замахнула косом са десна на лево – па прво на Турску, Кину, Русију и редом…

Да се време остварења свега што је измољено приближава, да је преостало само још непуна три месеца, свако се може уверити нејобичнијим праћењем информација о правој гужви која се направила од посета државника и високих чиновника држава које се на путу кажњавања – Права гужва и права отимачина за Србију!
Без икаквог видљивог разлога, јер  се она бори са својим проблемима у које су је увеле и неке од држава које сада у Србију упућују своје државне делегације. То је знак да се круг затвара - ово куда је кружница прошла, срушило се у тренутку упућивања молбе, а видљиво постаје свих ових дана до марта 2015.г.

Шта је речено једном од оних који зида Грађевине од магле?:

„Неко уклања трагове моје! Ја их учиним видљивим, јасним и тврдим и чим седнем да се одморим и предахнем – они нестану!

Ко брише трагове моје?

Ко се усуђује да поништи путовања моја?!

Моја путовања без трагова и нису путовања – да јесу, трајали би трагови моји на путевима на које идем, питајући увек само себе.
Али, кога ја и да питам – кога да пита највећи и најважнији међу људима - кога да питам за мишљење о плановима мојим, када ми сви кличу и аплаудирају на сам помен тих мојих планова?

Опет се питам: Ко брише трагове моје?
Ко се усуђује, ко се игра са, мном који само једном речју могу да уништим Планету Земљу?!

Потом се питам, нисам ли ја и сада онај мали, уплашени, сиромашни дечак кога су сви гурали у страну, нисам ли ја увек и само тај мали дечак – али како?! Легије најбиранијих војника стоје у строју постављеном мени у част, сви прате боју и висину мога гласа, када ја уђем само се могу чути пригушени уздисаји оних који зависе од мене, од моје воље и расположења….. па ко уклања трагове моје?
Смењујем одмах, због немогућности да утврде ко брише трагове моје - министре, генерале, команданте, начелнике…. Јер су све то само слуге моје, али трагова мојих нема!

Ко брише трагове моје?!
Бо сам у Кини, у Турској, у Индији, у Аустралији, у Италији, био сам чак и у малој Србији која ме је дочекала као Бога…..али и тамо убрзо неко избриса трагове моје!

Трагам: Бришу људи, они са којим се такмичим за место и звање Бога на Земљи, бришу издајници који ми служе – то су они који у мом присуству дишу само једним малим делом својих плућа, бришу они који ми завиде, они који ме не воле….. али нико те трагове не може да избрише тако брзо и тако темељно!

Дању зидам – ноћу се руши!

Ко руши моја зидања?!

Ево, данима не спавам, ништа паметно ми не пада на памет, па вртим једно те исто, видим да ми се чуде они који морају да ме слушају, видим да би волели да напусте то принудно слушање, чујем и видим њихова неисказана питања и страхове, видим бригу слугу мојих…. Падне ли то што зидам – где ће они?
Ко руши то што зидам?!

*И добих, незнано како, одговоре на сва моја питања и дилеме:

Сети се ко си ти!
Сети се страхова својих, сети се да си своје страхове прикривао показивањем силе, сети се да си постао охол, горд, бездушан, сети се да ме никада ниси питао ни молио да ти покажем прави пут, сети се да си све хтео сам!
Сети се да сам и теби и свима осталима, преко сина мога, Исуса Христа, кога сте убили као Гласника лоших вести или као Птицу Ругалицу, послао објашњења за све ваше дилеме,  страхове, бездушности, неверице, сумње… „Да без мене (ИХ) ништа не можете!“ – ето ти, ти мали и уплашени човече одговора на сва ова твоја непотребна питања: Хоћеш сам да зидаш – види шта си озидао, хоћеш сам да остављаш трагове широм Земље – види шта је од њих остало, хоћеш да уцењујеш и кажњаваш – види шта сам дозволио другим државама да чине теби и твом народу, јер сте исти, хтео си сам!

Хоћеш да зидаш Грађевине од магле – а свака људска грађевина је од магле све док је ја не одобрим!

Ја одобравам погледом!

Ја рушим погледом!

Твоје Грађевине од магле, ја рушим благим поветарцем!
Где ћеш се склонити, ти који правиш Грађевине од магле, ти који си заборавио да од свога срца направиш и стан за мене ако наиђем, а да ниси заборавио, ја бих све твоје Грађевине од магле погледао са жељом да трају – оне би постајале тврдим и неуништивим. Оне би постале трагови твојих жеља на путовањима на  које си сам кретао - сада ничега нема!

Не питаш ме, не слушаш ме, сам не можеш да се сетиш, а ја нигде не журим – чекам и гледам шта ћеш даље чинити – у мојим замеркама су ти и моја упутства и моје жеље….. мораш друкчије у свему….. не знаш, питај, моли, извињавај се, признај грешке, кај се и покај се, па опет пробај…. И гледај да ли ћеш оставити траг на Земљи, али прво ради тако да оставиш јасан траг у својој држави, па када те почну величати у твојој земљи крени у друге државе којим ће се показати трагови у твојој држави, да могу да виде да чиниш добро, да ниси сам, да сам ја са тобом!

И ја сам прво завео ред у Небу, па потом створио Земљу и све на њој и у њој, ја сам вас на њу населио, ја сам вас створио да би гледао шта на њој радите, да вас разврставам и бирам понекога да врши неке послове и у Небу.
Не чуди се, мали, уплашени, дечаче, којем је тело-одело већ оматорило, што ти ништа не полази за руком – то је само правило које сам успоставио и да ниси убијао Гласнике и Птице Ругалице ово би  одавно дознао!

Али…. Ти би да будеш Ја! А ти ниси Ја и грешиш много што не примаш Гласнике моје – јер они ти доносе савете спаса, а не срамоте – не примаш их, потврђујеш своју срамоту и страх и немоћ када забрањујеш другим људима да се обраћају народу твом, како они не би дознали (твој народ) да ја нисам са тобом, али ти без мене не можеш ништа - „Без мене ништа не можете!“, давно вам је свима пренето.

Одјекује ово Земљом - у Америци, Немачкој, Британији, Кини, Турској, Русији, па помишљате да се од свега овога одбраните ратовима, а ратовима сте и дошли у ово стање кажњавања. Али вам не иде, ваших трагова нема на Земљи!

Сетисте ли се ?

Ћутите, тишина, дишете само делом својих плућа – чекам ваше молбе, ваше сузе, чекам да видим да сте схватили и прихватили, да без мене ништа не можете. Чекам вас до 15. марта идуће године, после тога ћу све сам. 
Ко ми не помаже нек не очекује плату од мене, већ напротив: Неће бити трагова његових на Земљи, ја могу све сам, ја који могу много, могу и мало!“

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб
Постављено 20.12.2014.г. у 18,00 ч. 
_______________________
Странци редовно прате све што се објави на блоговима Златни Билтен и Команда-540, наравно, и они,као и Руси,  доносе закључке уназад, када се догађања почну одвијати на веома видљив начин! 
Наравно, овакве прогнозе су објављене на Златном Билтену пре пет година заснивајући се на  на активностима србске Групе "Србих-888" из 2008.г. - што ће рећи да су све овакве прогнозе само препричавање онога што је овде већ објављено, али се исто тако ништа драмитично неће догодити у смислу некаквог смака света, већ се свет само преобликовати до своје непрепознатљивости, мада је западним државама губитак привилегија које данас уживају, прави смак света!
Д. Татомировић
Објављено:

Текст објављен у београдском дневном листу "Првада" 23.12.2014.г.:

 23. децембар 2014, 11:10

Драматична предвиђања: Русија може лако да банкротира, док Британци напуштају ЕУ!

Share Button


КОПЕНХАГЕН – Цео свет наредне године очекује много изазова, али и ситуација који ће поједине државе потрести из темеља, тврде стручњаци данске Саксо банке у својој традиционалној прогнози драматичних догађаја, насталој на основу анализе збивања из 2014. 
nato rusija Драматична предвиђања: Русија може лако да банкротира, док Британци напуштају ЕУ!
Русија и Западни савезници ( Фото: eurasian-defence.ru)
Према њима, 2015. посебно ће бити изазов за Русију јер је због вртоглавог пада вредности рубље, као и снижавања цене нафте у комбинацији са санкцијама са Запада и те како могућ банкрот Москве, а поред тога, ни Европска унија неће остати поштеђена.
Спор унутар заједнице
Наиме, како се показало претходних месеци, међу њеним чланицама постоје драстичне разлике, посебно између Британије и остатка заједнице, због чега се јавља могућност да ће острвска земља већ у наредним месецима и пре референдума о том питању направити оквир за излазак из ЕУ.
– Русију ће наредне године највероватније погодити најјача олуја и уздрмати је пошто ће већина државних предузећа и фирми прогласити немогућност отплате дугова. То може делимично бити узрок њених односа са ЕУ и Америком и немогућности приступа страним изворима финансија – објаснио је главни економиста Саксо банке Стин Јакобсен и нагласио да највећа земља света мора хитно да пронађе начин да се опорави, да окрене нови лист као што је то учинила у тренутку кризе 1998.
Пуцање тржишта
И поред тог предвиђања, које ће, уколико до њега дође, драстично променити слику света каква је тренутно, прво место на Саксовој листи екстремних предвиђања заузело је пуцање сектора некретнина у Британији. Како је истакао Јакобсен, цене у тој области већ су вртоглаво пале, и то за 25 одсто, а њихово даље снижавање зауставиће раст привреде те земље. То носи и пораст незадовољства људи, а с обзиром на то да су грађани већ критиковали владу због њеног улагања у ЕУ док земља пати, претпоставља се да ће лоша економска ситуација још више довести у питање однос Лондона и европске заједнице.
– Британска Странка независности освојиће 25 одсто гласова на општим изборима 7. маја 2015. чиме ће постати трећа највећа партија у парламенту – стоји у извештају данских економиста.
Белорусија и Казахстан захладнели односе с Русима
Медији преносе да су Русију претходних дана издали многи дојучерашњи савезници, пре свега Белорусија и Казахстан. Наиме, јуче су се лидери те две земље Александар Лукашенко и Нурсултан Назарбајев састали са украјинским председником Петром Порошенком, што су многи окарактерисали као да су они одлучили да ипак подрже политику Кијева, а поред тога, окрену се европском путу.
Тако је, према изворима из украјинских власти, Лукашенко, који није подржао проруске сепаратисте, затражио подршку Кијева у настојању Белорусије да се приближи ЕУ. Постоје и наводи аналитичара да су Лукашенко и Назарбајев одмах након припајања Крима Русији почели да страхују за независност својих земаља.
Иначе, јуче је приврженост Русији исказала још само Кина када је шеф дипломатије те земље Ванг Ји изјавио да је Пекинг спреман да у сваком тренутку пружи економску помоћ Москви уколико је то потребно.
Због рубље очекујемо проблеме ауто-индустрије
Директор „Рено Нисана“ Карлос Госн упозорио је да драстичан пад руске рубље води ка пословном масакру целе ауто-индустрије.
– Кад рубља потоне, то је масакр за све. То је црвена линија на рачунима, људи губе новац, сви произвођачи аутомобила губе новац. „Рено Нисан“ није суспендовао све поруџбине, али оне се више не примају за неке моделе – нагласио је он.
Прочитајте још:
Предвиђа се пад утицаја Азије
– Економисти Саксо банке тврде да ће наводно Јапан погодити инфлација, а да ће истовремено ослабити кинески јуан
– Марио Драги, лидер Централне банке ЕУ, наводно ће напустити ту позицију, након чега ће завладати хаос у европској економији
– Посебно велике проблеме наводно ће створити исландски вулкан Бардарбунга, који је већ активан. Он ће ослободити огроман облак дима и пепела и замрачити небо изнад Старог континента
– Светом ће завладати још већа глад.
Извор: Курир
______________________
Снимљено 22.12.2014.г. у 14,06 ч. - Застава Русије 
Хало браћо Руси и ви који их, као и ја, волите!
Видим, читате редом све наслове, радује ме то, мада сте поприлично окаснили, све је требало узети врло озбиљно још пре четири године, но, није ни ово лоше, али знајте да је о вама и Русији написано само оно што је могло да стане у ове наслове - ненаписаног има много више, од понуда до предлога, од позива до сагласности да са вама не може да се сарађује.... што пре дознате, то корисније по вас. Тарифа је објављена, јер ништа нема џабе, то је ваш став!
Д. Татомировић

______________________________________
Снимљено 26.12.2014.г. у 17,47 ч.
13'19"  Београд

Напомена: На сајту Златнибилтен.срб (http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/ постављено је више од 60 наслова који нису доступни на отвореним блоговима, или су завршнице наслова са блогова Златни  Билтен и Команда-540 постављене на њега. 
Региструјте се и читајте!

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh