Budan a sanjam!


Будан, а сањам!
-Видео Свети Вид-

-Транскрипт неовлашћено прислушкованог саморазговора у 
згради Владе Србије, добијен од Информативне службе 
Организације „Команде-540“-



„Ух, више немам коме да се изјадам, да се са неким посаветујем, др Лончар се у ово не разуме….



Да ли је ово сан или јава, будан сам, мислим да сам будан а као да сањам, можда ја више и нисам уопште будан, већ сам у неком полусну када видим оно што не видим када сам сигуран да сам будан.

Вратио се Председник Шешељ из Хага – у контакту смо, саветује ми да чиним оно што ни сам никада није смео, сада наговара мене да станем у прве редове неке борбе за Србију, изнудио је да преко скупштине влада безбедносним службама Србије… сада ће тражити да његов  човек буде на челу полиције, а тек ми се приучио овај мој верни Ненад Стефановић, и видим како ужива у томе. Можеш мислити министар полиције, Неша звани Слина!

Шта видим? Ко си ти, бре, да мене испитујеш, кажи па да те пошаљем у Пожаревац на 40 година? Шта кажеш, бре, ти си Свети Вид?!


Ма немој ми рећи, ха, ха, ха, па ја сам са тим давно рашчистио, ти не постојиш, то су Срби измислили у време када нису имали ниједног пријатеља на Земљи, па су тада као свог помагача и бога тебе измислили…Требао им сво ово време, као и мени сада, неко коме ће се изјадати.

Како шта видим? Видим свашта. Видим брадате свеце љутитог лика који пиље у мене, све чекајући да их нешто питам или да им нешто кажем…. А ја само мудро ћутим.

И шта да им кажем, о чему да им причама када све стаје само у једну кратку реченицу: Не смем!

Хеј, не смем ја који сам смео све, не смем ја који сам 25 година лагао како сам храбар, како смем и умем, како верујем у Бога, а ми Радикали смо само комунисти, ми у Бога не верујемо, и добро је то, јер да смо веровали онда би ја и Тома Сељак имали проблема да се одвојимо од наше Радикалне странке, да направимо нову и да дођемо на власт. Ја на челу владе а он на челу државе! Али, шта да радим(о) са њом, шта да радимо са влашћу коју имамо?
Ми не смемо да владамо, ми и не знамо да владамо, ја сам лагао како сам хирург а уствари ја сам само мали обични приучени болничар-превијач!

Што сам лагао? А шта сам друго могао да радим, да будем адвокат, или неки правни референт, да одем у монахе, хтео сам овај последњи пут да почнем да радим у фирми мога брата и таман када сам одлучио, неки гангстери су му украли идентитет и фирму, сва срећа њега нису, па се он некако организовао, али ја више нисам хтео са њим, сумњиви су то послови у Србији, украду ти идентитет преко личне карте и као да не постојиш, а тада не постоје ни обавезе које су преузете… нека, хвала, и кажеш ти си Световид?

Па, хајде, рецимо да ја помало верујем у Бога, значи онда и у тебе, па што ми не помогнеш, баци поглед и види шта ми је чинити.

Зато сам и дошао Александре!

Ко те је послао? Путин, Меркелова, Обама, она баба краљица из Енглеске, Мишковић, Космајац, Сандуловић, Шарић, говори бре, немој да ме нервираш, јер само да знаш у овој лудој држави Србији ја сам ти, ја сам у њој Бог, јели ти јасно брадати створе?

Извини, извини, ево ово нисам одавно никоме рекао, извини и то на данашњи дан који је теби посвећен - баци поглед и реци ми шта видиш због чега сам у стању да ништа НЕ СМЕМ – да не смем било шта да учиним. Свуда су клопке, кљусе и као да сам ушао у Руску замку за вукове, то је она у коју када уђеш стално идеш у круг и сам затвориш врата кроз која си се увукао…

Александре, па ти и јеси у вучјој клопки, али то није руска, ни америчка, ни немачка, то је она коју си почео да градиш још у средњој школи. Изградио си је и ојачао, хтео си у њој да држиш цео народ, али Александре, у том, за тебе безличном, народу има много оних којим ја отварам вид да виде шта пожеле и када год пожеле, удаљеност није важна…њима су отворене физичке и духовне очи и они се са тобом играју, а може им се јер си се сам затворио у клопку коју си њима наменио.

Спаса ти из клопке у којој си, твојом памећу и снагом, нема. Теби би неко морао да помогне, али си ти избрисао са свог списка пријатеља све који би могли, знали и хтели да ти помогну, а окружио си се оним који већ перу руке од тебе. Виде они, Александре, да ти НЕ СМЕШ и виде да им је узалудно онолико аплаудирање на сваку твоју лаж како си храбар, како знаш и хоћеш…. Виде да им не  можеш обезбедити то што си им обећао и да ти кажем: сви су већ ишли на поклоњење ономе који ће преузети власт у Србији.

Пази се Александре, ти немаш уза себе никакву званичну силу - сва званична сила се већ поклонила ономе који долази, значи ти си сам, сам у овој уклетој згради…. у којој иако будан имаш осећај да сањаш, а уствари ниси ти одавно више будан, да јеси, па зар би чинио то што си чинио?
Остао ти само овај компромитовани из Бригаде  полиције, али је он већ издавао, и тебе ће издати чим га окруже ови коју се те већ издали.
Незванична сила од њих 50.000 се одавно поклонила ономе који долази. 
Сам си Александре, сам, мене не признајеш, па си сасвим сам!

Мајке ти, не држи ми придику, налазиш се у Србији у којој сам ја ти, ја њоме владам, ја сам тај који држи придике, ако знаш реци ми шта би требало да урадим па да будем будан, да ми снови не замењују мисли, и да не морам да питам тебе који и не постојиш…

Добро, Александре, ево да ти ја, непостојећи Вид, кажем шта да чиниш:

*Тражи помоћ од оних који могу и хоће да ти помогну, не због тебе већ због Србије, јер су они, иако их ти сматраш бандитима и твојим непријатељима, поштенији од твојих министра и воле Србију коју  ти не волиш исто као ни они којим си се био окружио, они који су отишли од тебе;

*Преузми власт у Србији пошто пре тога преузмеш њену полицију, па потом крени у чишћење Србије;

*Полиција не прихвата те које јој намећеш, а то значи ни тебе, а када немаш полицију чиме мислиш да спроведеш своје замисли због којих НЕ СМЕШ да оформиш владу?;

*Ти сам ништа не можеш, то и сам видиш, саветовано ти је да оперишеш, али ти ниси хирург, ти си болничар па си само превијао, рана се инфицирала и сада си и ти и болесник-Србија, у великој опасности;

*Не истичи себе као било каквог гаранта мира, јер не располажеш никаквом силом ни новцем, а новац од бандита ниси смео да одузмеш, од оних бандита који су на мој дан 2003.г. испоручили председника Србије слугама Антихриста, ниси им судио, ниси активирао пресуду против НАТО-а, узео си оног најгорег из НАТО-а да ти буде саветник, ниси ништа урадио и зато си у стању сна и бунцања, али то није крај.

Ако кренеш да спроводиш ово што ти саветујем, појавићу ти се опет, а ако не кренеш, видећемо се код моје куће, јер тамо стремиш свакако, а где ће те сместити ја само могу да претпоставим, могу и да видим, али нећу да ти кажем.

Ма носи се, бре, брадоњо, ја сам овде бог….. Којићу, закажи хитно Ванредну конференцију за штампу…. да одржим вакелу свима, Србији, Световиду, новинарима…“

Слава нашем Светом Виду!

Србија Драгољуб Татомировић!

Постављено на Видовдан 7524/2016.г. у 15,10 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh