Pauk na poslu!


Паук на послу
-О чему мисли мува?-


 Веза: Разговор са Светим Видом

http://komanda-540.blogspot.rs/2016/06/budan-sanjam.html



-Информативна служба „Команде-540“ – Транскрипт 
неовлашћено снимљеног разговора у 
Немањиној 11 у Београду-
"
*Којићу, дођи!
*Шефе, у послу сам!
*Молим?!
*Да, у послу сам, шефе!
*Па зар ти није посао да мене опслужујеш?
*Не, ја опслужујем извесне потребе председника владе.
*Па….
*То место је тренутно непопуњено.
*И?
*Чекам и планирам.
*Шта, па ти, имаш да планираш?
*Много…. Где ћу ја, ко ће овде бити за пар недеља, ко какве потезе вуче….. а треба и да информишем.
*Браво, па информиши ме.
*Ма, не тебе шефе…
*Ја сам теби ТИ?
*Ма ниси више ни ВИ ни ТИ… шефе, бежанија…. пацови први беже са брода који ће бити потопљен, они некако то први предосете.
*Па кога треба да информишеш?
*Ове који владају Србијом.
*Ко влада Србијом?
*Ови из Команде Артиљерије…. Ево мало пре су јавили овој из „Политике“ да се склања.
*Па?
*Како па? Добро знаш како се она ту нашла…. Преко ње се дознаје много, дознаје се колико су тобом задовољни.
*Ко, бре, Којићу, не заноси се!
*Пратим следећег…
*А то је?
*Двојица битних истог имена.
*Немој, мајке ти, у шифрама, на коју двојицу мислиш?
*Нема потребе да их помињем, то је опште познато и по њима се закључује….
*Шта се, па по њима, закључује, Којићу?
*Ех, човече, друже, председниче, какав си ти сом у суштини!
*Понови, понови да боље чујем!
*Ма, сом си ти, сомина обична! Зар не примећујеш да су остали и без мотива и без идеја, мислим ова двојица истог имена, ова двојица који раде за оне који владају Србијом, они их снабдевају идејама и дају им нове мотиве да се баве једним понижавајућим послом - да величају тебе, сомину!
*Којићу, да ја позовем Лончара да пошаље неког да те прегледа, ко бре влада мимо мене? Реци ми, па да одмах позовем Нешу Слину да им ј… мајку?!
*Немој, Алек, овим Слина не може ништа!
*Зашто?

*Па они су невидљиви….
*Ко су они? 

*Они који владају Србијом.
*Да ја ипак зовем Лончара….
*Ради шта хоћеш, али упамти: Они су невидљиви и у исто време врло видљиви!
*Е, мој Којићу, јадни мој Којићу, разумем те, тако се десило и мени на Видовдан – појавио ми се као Свети Вид, разговарали смо се, саветовао ме, тражио, а ја сам му припретио, па је отишао, нестао, отишао да буде ништа што и јесте, а ја ето и даље Бог у Србији!
*Алек, ови нису свеци, и у томе је штос!
*Шта је онда у питању Којићу – да се можда не треба плашити људи, који, бре људи, све су то пи..е, хоће да се запале бензином због чина, јебо их чин, у војсци која не постоји, у којој су само официри који немају коме да командују до сами себи… и да се таквих плашимо?!
*Да се плашим, тако треба рећи.
*Којићу, ти као да ме напушташ?
*Алек, ти мене напушташ, ја остајем, чекам онога који долази после тебе.
*Е, вала ћеш се тога начекати.
*Па, и није тако дуго… једва неколико недеља…
*О, баба Ванга, да ниси постао видовит?
*Јесам, одувек сам такав био.
*И?
*Ова двојица истог имена добили су налог да прикоче, а ти си пуштен низ воду….
*О кога?
*Од оних који пуштају низ воду.
*Ко су они?
*Они распоређују.
*Како?
*Лако!
*Од када?
*Одувек!
*Чији су они?
*Питај их ти.
*Ти знаш?
*Да, али није важно….
*Шта су рекли тој двојици истог имена?
*Гурају Сељака у први план.
*Што?
*Сељак је лукав, он је задовољан да дели одликовања и потписује законе, аболиције, помиловања и све друге спискове које праве други.
*Који други?
*Они који су јавили овој двојици истог имена да си ти пуштен низ воду и да  сада они имају друге жеље…
*Чуј, ти који владају имају сада друге жеље…
*Да, да и они те своје жеље самостално остварују.
*Па што типују на Сељака?
*Он им одговара – задовољан је са оних 300 квадрата у којима је он владар, где изиграва владара – спустиће га спрат-два ниже и никоме он неће сметати, а и по законима је.
*А  ја?
*Алек, ти си се занео…. Теби је мала Србија, хоћеш регион, правиш пут из Ниша за Приштину, хоћеш у Скадар, хоћеш да изађеш из своје коже, као да си Шарка, а не обична Смукуља која је задовољна када нађе добру крављу сису, јеби га сметаш им!
*Значи, Сељак?!
*Да.
*Како?
*Сељак, Дачић, Шешељ, Обрадовић, Сандра  у истом су тиму, исти им је тренер.
*Ко им је тренер?
*Они који су ову двојици истоимених оставили без жеља и идеја.
*И?
*Шта ту има за И?
*Па када, како, са чим, са ким, јеботе, па био си неки дан са мном код полиције у Макишу, видео си како ми рапортирају…
*Да, а зар и сам не кажеш какве су то пи..е, и какво су ти они мерило лојалности, па они ће се, не сутра већ још јуче, окренути ономе који долази после тебе, а имамо информације да су већ били на поклоњењу код тог долазећег…
*Пиши Којићу, пиши да их све посмењујемо!
*Кога све?
*Команданте, начелнике, шефове….
*Нема, Алек, од тога ништа!
*Како?
*Не слушају они ни те које смењујеш ни оне које бни да поставиш… имају они сви кога слушају – њима је важно само оно што им они кажу.
*Ко?
*Ти који владају Србијом.
*Мислиш, мимо мене и Сељака?
*Да.
*Како?
*Помоћу сарадника који су потписали обавезу.
*А то су?
*Ти, Шешељ, Сељак, Дачић….
*Ух, јеботе, шта чинити?
*Извршити наређење.
*Које?
*Које стигне.
*Ти знаш?
*Назирем.
*А кумови, пријатељи, брат?
*У пакету, са тобом!
*Ти почео као онај лудак који ми преко свог блога поручује да се спремим да предам власт.
*Па, неко мора да је преузме, а ти се спреми…
*Где смо сада Којићу?
*На чекању – онога који има нашу потписану обавезу.
*Када?
*Убрзо.
*Шта ће тражити?
*Послушност, дисциплину….
*У противном?
*Пожаревац, Митровица, Падинска скела, има затвора у Србији на бирање.
*И да буде како је онај лудак на блогу писао, да довозе децу да нас гледају, да не крену нашим стопама.
*Да.
*Да и тај луди није са њима?
*Ваљда није, али ко зна….
*Којићу, почни да радиш на документу да Сељаку враћам мандат за формирање владе.





Коракс


*Готов је тај документ.
*И?
*Сељак ће дати мандат ономе који долази после тебе… они ће му рећи ко је тај, рећи ће му они који имају Сељаков потпис на преузетој обавези.
*Мрежа?
*Паукова.
*А ми?
*Муве, у пауковој мрежи.
*Шта ће бити?
*Оно што мора.
*Што не пре четири године?
*Тада нису рекли.
*А сада?
*Јесу.
*Када почиње?
*То тече.
*Руси?
*Да, али не ови.
*Па који?
*Они који и не постоје, али су својим идејама о правди и поштењу заразили ове наше.
*Шта хоће?
*Ту правду и поштење, чиме су заражени.
*Значи…..
*Алек, немам више времена за причу са тобом…. морам на састанак…
*Са ким?
*Са њима, да ми кажу шта треба да радим.
*Ах, прође и ово!“

После тога је Којић отишао, а објекат је сам телефонирао и у шифрама издавао неке наредбе као: Оно у вези онога, ово поводом онога, оно тамо, отуда овамо, оданде тамо…после чега је прислушкивање завршено.

Прислушкивано од 04 до 04,59 ч. дана 5.7.2016.г.


„Све што је тајно, постаће јавно!“
(Исус Христ својим ученицима).

Драгољуб
Постављено 5.7.2016.г. у 12,00 ч.

2 comments:

Unknown 6. јул 2016. 22:31  

СРБ-- МИЛЕ Радујем се ненасилном преузимању Власти , које сте најавили још пре две године , ал ми жао ЕУ и Меркелове што ће остати без Србије која никад није ни била у плану за улазак у исту , што је још 1938 гд.. на Берлинском конгресу донета одлука да Србију треба изоловати , од моћних Колонијалних земаља, што је многима то познато ал није нашем усамњеном Вођи, који све ради по диктату своје гд,, Меркел.. нек му је сретна ЕУ,,.Радујем се што ће мање бити конференција за Штампу, и време је да већ једном Човек почне мало и да спава пошто по његовом причању , радни дан му траје 25 часова-.., и доста је владавина некомпентентних људи, и срозања ове јадне напаћене Србије... свером у БОГА и СВ. АРХАНГЕЛА за боље сутра Србије и Србског рода.. с,, ПОЗ

Unknown 23. јул 2016. 17:06  

Да ли то почело да се остварује горе наведено?

http://srbin.info/2016/07/23/neverovatna-izjava-premijera-ovome-se-niko-u-srbiji-nije-nadao/

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh