Panika opkoljenih!


Паника опкољених!


-Предаја или бежанија-



Веза:
Наслов „Опколи!“

http://www.komanda-540.blogspot.rs/2016/02/opkoli.html



Графолошко-профајлерска анализа изјаве Александра Вучића 
да нам је приоритет изградња ПУТА МИРА Ниш-Приштина.
-др Драгољуб Татомировић, доктор права-криминолог и графолог профајлер-

Углавном ми није жао оних на које се моји наслови односе, јутрос  се догодио преседан – ја јуче, у свом скромном наслову „Опколи!“ само сам покушао да укажем на редослед догађаја у наредном  периоду у Србији, а данас се већ подсвесна жеља за бекством једног који се усудио да иако веома обичан по свему, влада једном по свему необичном државом. Александар Вучић се усудио да влада Србијом!

Да влада Србијом(!) сам, самцит, све на своју одговорност, без да му било чији савет треба… и пре два дана њих 15.000 културних и мирољубивих, али одлучних Срба, изашли на улицу да му кажу шта мисле о њему – он их саслушао, ја уобличио у редослед догађања, он прочитао, па би да побегне, где би другде него код пријатеља наших непријатеља, и оних који су нам  окупирали 15% територије - код косметских Шиптара или у Бондстил центар - Трговински центар специфичним роба и душама издајника… код Американаца у Урошевац.

Да би то Александар прикрио, ту своју подсвесну панику која се никада не може сакрити, избацио је у сам врх приоритета пројект ИЗГРАДЊЕ ПУТА МИРА „Ниш-Приштина“, који симболише могућност лаког и брзог бекства, где - код Шиптара, зашто - ради мира и потврде сагласности са одузимањем те области од Србије, па он моли исто тако успаничене Европљане (а ко су они?!) да му помогну да изгради тај „Пут мира“ до Приштине.

Преведено:
Чинио сам све у договору са вама, видите докле сте ме довели, нисам успео, Срби воле Русију, хоће у савез са њима, 15.000 Срба дошло да ме опомене, омогућите ми брзо бекство, ако не желите да ме примите негде друго, ја сам задовољан и Косовом, сместите ме у Бондстил, то је како кажу нека војна база и неки транзитни трговачки центар, имам и ту карту за Америку, збрините ме негде.

Мени власт истиче оног дана када влада коју чиним и представљам, једино ја лично, буде распуштена, а то је за само 10 дана, тада ће овај сељак Николић отићи код Путина и ко зна шта ће се они тамо договорити, питао сам овог мог друга који командује ОЗНОМ (Тајна полиција Србије) шта смера сељак, он не зна, они ешалони испод њега мене не доживљавају као председника владе и не достављају му информације, чувају их за неког другог, за неко друго време, а ако се сељак и шпијун (КГБ Путин) тамо договоре и пошаљу сигнал у Србију, на оних 15.000 Срба који су демонстрирали пре два дана треба додати и 20.000 спортских навијача, 30.000 ратних ветерана, 30.000 полицајаца који ће одбити наредбе, 15.000 Срба сврстаних у којекаква патриотска удружења,  и 50.000 сељака са тракторима и камионима – ми имамо 3000 ових из ОЗНЕ, али им се не може веровати, они увек и само гледају себе, имамо и 3000 жандарма, али они сада имају и своју политичку странку и могу послушати онога којег сам ја сменио, уместо онога којег сам изабрао да им буде командант – он није њихов командант јер га они не признају,  па сада и сами ово саберите и јасно вам је да ја у Србији не могу да чекам повратака овог сељака Николића из Москве!!

Ко зна можда ће се створити околности да у овом времену када чекам изборе буду створени услови за увођење Ванредног стања – 100.000 Срба могу да чине шта им је воља, а сви остали их у души подржавају,  а тада ће тим Ванредним стањем управљати овај који се ко зна шта договорио с Путином. Помажите, конкретно и брзо, а ако ништа друго, помажите око овог пута за Приштину – ви разумете на шта мислим! Ово је шифра – нисам ни ја, а ни ви толико луди да о тако нечему разговарамо у овом тренутку вашег распада и мог неизвесног, а врло извесног, статуса у наредним месецима!

Учинио сам све што сам могао по основу личних веза, ауторитета, новцем, да се  АНТИНАТО протест не зачини и другим странкама, мој духовни отац је седео мирно код куће…. И други који су ми као опозиција, били су мирни, али ове…. ове који носе мајице са ликом Путина и мајице са натписом „Не ј..ем живу силу!“ не сме да дира ни мој поверљиви човек звани „Пана“ – иначе човек који ведри и облачи када је у питању нека специјална мисија, али не сме, каже:

Шефе, не вреди, они се не плаше никога, јавно причају по кафићима у којим се састају да они немају човека за команданта, да је њихов командант Арханђел Михајло, друже се са врхом масона у Србији и ко зна ко је ту ко, можда су и ти масони за њих, можда су и они масони, а са њима се не треба зајебавати јер је пола министара и државних секретара у тим масонима, наше уходе су успеле да виде и њихове легитимације – они имају „Заветне легитимације“ са ликом тог свеца, организовали се, заједно једу и пију, састају се по кућама и кафанама, плаћају ко колико има, по кућама полажу заклетве верности том свецу, ништа не крију, а све је нестварно, не напијају се, не дрогирају се, путују заједно колима једног којем надокнаде трошкове, имају своје таксисте, фотокопирнице, зубаре и пекаре, аутомеханичаре и сви им дају попуст од 20-30% по основу тих „Заветних легитимација“!

Ишао сам у министарства  - кажу да је све законито!
Шефе, они ће нам преузети државу код нас живих и здравих, једноставно они раде паралелно и ми им не сметамо, али се такав начин организације живота и рада свиђа народу.

Ја не знам и не могу ја против духова, имају и неког Монаха без манастира, то је неки чича, сељак из Србије, ови из војске трагали за њим и рекли да он и не постоји, али нам он прави малу децу… прича, прогнозира и то се остварује, јеби га, у нокдауну смо, шефе! Шефе ја тражим инструкције!

Ето, видели сте шта каже мој најпоузданији човек, за којег бих смео да ставим руку у ватру…. Али ја њему верујем да је беспомоћан у оваквој ситуацији.

Ви наравно схватате како се све лоше намешта за у наредна два-три месеца:
Ја распустим владу и скупштину, распишу се избори, сељак оде код овог шпијуна у Русију и тамо могу да се договоре да Срби почну да копају море усред Шумадије и они ће почети – шта ја ту могу, шта ту може било ко!?

Хтео сам идиотима да променим свест, али ко зна да ли је они уопште и имају,
они су слични оним Србима од пре 8.000 година – читао сам да су тада имали свог Бога „Триглава“ и да се нису бојали смрти, сада се појавили ови који немају човека за команданта, заклињу се свецу… и испаде да сам им ја променио свест, али сам је вратио уназад уместо да буду као ви западњаци, како сте тражили.

Имам утисак да се они зезају на мој рачун увек и у свакој прилици!

Послао сам све младе у иностранство, и колико год их оде увек их има у дежурани 15-100.000, знам шта је од вас тражио Зоран Ђинђић, да бомбардујете Србију док се Срби не освесте, и освестили су се, њега су заборавили, а ја сам на путу тог заборава, позивам се на шифру  која је уговорена за моја задња времена „ПУТ МИРА Ниш-Приштина!“

Ех, младићу, ех Александре, па ни козе се не вежу за чобанина тако што ће им се он показивати из даљине и намамљивати их на празну руку, а Срби нису козе – сада види какав одговор ћеш добити пошто си одаслао твојим европским пријатељима шифру очаја, а чекај и да чујеш шта су се сељак и шпијун договорили, предлажем ти да се придружиш у спровођењу тог договоре, о томе се (још) може разговарати, колико се сећам то ти је већ нуђено,  пошаљи „Пану“ где треба на договор!

То је  прилика за предају и уз твоје неке услове, јер ако се закасни, на тебе се неће рачунати, а Базу Бондстил ми држимо под контролом преко Шиптара који тамо раде, без бриге, бићемо у контакту!

И не умишљај да ће Америка и Немачка престати да сарађују са Србијом због тебе - они ће сарађивати са њом увек, а сада под другим, по Србију повољнијим условима!
Јер, времена се мењају, Александаре!

Слава Команданту Небеске војске и Начелнику и Команданту Организације „Команда-540“ и њеног Братства „Срб и ја“ Светом Арханђелу Михајлу!
_______________
Нови наслов на блогу Златни Билтен
http://zlatnibilten.blogspot.rs/2016/02/sta-se-poteze-potezicom.html
__________________

Србија Драгољуб Татомировић,
Заставник Организације "Команда-540"


Постављено и написано 22.2.7524/2016.г. у 14,20 ч.


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh