Sukob je počeo!


Сукоб је почео!
-Јуче, али је невидљив за сада-

Веза: http://zlatnibilten.blogspot.com/2018/11/zamena-masine-ne-zavrtnjeva.html

*Порука за чланове Команде-540:

Ево, јуче је почело….. да знате и предузимајте шта је потребно. За Команданта Метео-Батаљона: Србији треба кише. Пропустите  је, са осталим радите по вашој вољи. 

*За председника Америке Доналда Трампа:

Ето, ниси водио довољно рачуна да се примире Шиптари и Црногорци, стављен си на вагу око власти, опоменут си, заштита под којом си је условљена твојим односом према Србима и Србији. Ово сматрај хитним!  Рок  ти је само недеља дана, после чега се са тебе скида заштита Команде-540. А ти, како хоћеш!
Пре два дана су предузете мере да вам се тај злочиначки војни савез НАТО, којим сте нас бомбардовали уранијумским бомбама дезинтегрише у року од месец дана. Дезинтеграција је стављена  на „Ручни мод“ што ће рећи да се може зауставити до 6.12.2018.г. ако  будемо хтели, а хтећемо ако будете сарађивали. Нама је свеједно шта ћете одлучити.


*За председника Белорусије, Александра Лукашенка:

Брате Александре, ти пропусти рок да оно што си нам обећао на поклон и на повољну продају, вратиш у претходно стање и ево ми пуштамо низ воду тебе и саму Белорусију, којој смо држали стално пружену руку. Сам(и) си(те) криви. Збогом!

*За Енглезе:


Стрпљења, знамо да сте истурили белу заставу, не кварите даље, долазимо и по вас.

*За Ангелу Меркел Канцелара Немачке:

Ево ти што си тражила-имаш Косово у својој држави! Спремајте се.

*За Ердогана, председника Турске:

Ето ти твојих Шиптара-Курда! Ако, убрзаћемо ти силазак са власти и дезинтеграцију државе. Ниси отишао у Ниш да се поклониш костима лобања Срба којим сте зидали Ћеле-Кулу…. То је прелило чашу!

*За Макрона, председника Француске:

Правимо ти Косово у држави. Збогом!

*За председника Русије Путина:


Их, брате Владимире, шта то чиниш?! Према нама. Нудили смо вам ИЗЛАЗ, ниси се јавио, затварамо га, и допуштамо да се од Пољске, Белорусије и Украјине направи ново Пољско царство. Пољаци су Срби Пољани, Пољску је пре само 250 година поделила Катарина Велика, половину је дала Марији Терезији и тако је нестала Германска Србија-ништа ниси на томе радио, ћутао си, ми чекали, и сада те више овде нико не чека.

*За Кинезе:

Стављамо вам рампу на ваш замишљени Пут свиле. Због ценкања и шкртости.
___________________________


Овај текст је изазвао врло велико интересовање у Србији од стране Руса и у Израелу од стране више њих-погледати снимак читалаца испод текста. Јер, се упозорења и озбиљно уочавају и узимају за озбиљне најаве. Све ће опет почети и почело је од Србије!

______________________________________

На дан 4.11.2018.г. напомену сам у наслову „Замена машине а не завртњева!“, да је крај овако уређеног поретка држава у свету сасвим близу. Мерећи по својим критеријумима и Методици истраживања безбедносних појава чији сам аутор.

Група стручњака са многим знањима која су тешко примењива на Србију, добро распоређени и организовани, прилично тајанствени, који личе на неку тајну параполицију, како већ то годинама раде, прочитала и тај наслов, као што годинама читају све моје наслове и један од њихових чланова ми се јавио. Другим поводом, а тај други повод је био његово сагледавања укупног стања у Србији са посебним освртом на бујање родољубивих и ослободилачких покрета, које имају доста тастатура ратника.

Истакнуто је као највећи проблем да се од тастатура ратника добију некакви други ратници, по критеријумима те тајновите групе која себи узима за право да зна како треба са људима, посебно овде са нама, обичним Србима.

Али, неће да нам кажу како, кажу да још није време!
Може се наслутити да је основа њиховог плана допуштење, или и стварање, услова за некакав вид хаоса, са жртвама и свим другим штетама, после чега би ОНИ наступили! Будући да ОНИ немају никакав свој програм за тај постнередни период, основано сумњам да ће о томе тек накнадно размишљати.

Када год сам имао прилику тим људима са непотребно много информација о елементима који нас се уопште не тичу, указивао сам да се стање хаоса тешко држи под контролом, да се срушена држава тешко враћа у претходно стање…. Није вредело!
Ко им се супротставља они га прогласе сумњивим. А сумњив је сваки обичан човек, какав сам и сам и многи моји читаоци, који је против анархије, нереда, могућих људских жртава и материјалне штете.

У расправама ми као контра-аргумент потежу њихов став да Срби (опет) треба да се окупају у крви и тако доживе КАТАРЗУ.

Моји предлози да се Катарза доживи кроз добро, јер наш Живи Бог Срб није Бог Зла, мука и погибије већ Бог Добра… одмахују руком и као да и нису људи, иако су сасвим људолики, прекидају дискусију елиминишући ме као неадекватног саговорника за те компликоване „Планетарне теме“, где ће групе посвећеника и просвећеника са тачним улогама добијених од самог неког, ваљда само њиховог, Бога, завести ред!

Ја се од тих помисли јежим, јер сам од младићких дана био у позицији да гледам погинуле у саобраћајним несрећама, да их извлачим из смрсканих кола, да хидрауличним маказама сечемо каросерије возила да допремо до погинулих…. И мени је крви и погибије и превише за један људски живот.

Сложили су се са наводом из једног мог наслова да је крај сасвим близу-и дали се на посао. Неки њихов, нама непознат и неприхватљив.
А да тај начин остане непознат јер „Тако мора“, а они имају своје улоге, као и ми сви што имамо неку своју животну улогу, ми од својих улога можемо да одустанемо, они не могу, они немају своју слободну вољу, они не могу да о било чему одлучују, они у својим, ја често кажем лудим, главама имају само пријемнике-да чују шта се од њих тражи, предајници су им ван функције. Пријемник им није подешен на наше фреквенције и на наш начин размишљања.

Они као да су, ја верујем да јесу, из неког другог света-ја их у шали називам Ванземаљцима, иако су то најобичнији људи који чине и најобичније људске будалаштине, да би се боље маскирали, а у својој суштини су они Зомбији који некога слушају! Кога? Не знам, нисам сигуран, али претпостављам. Сасвим сигурно је да они не слушају Онога којег ми обични људи слушамо, нити одговарају Њему, већ неком свом Њему!

На први поглед необучени посматрач, без икаквих претходних информација, не може да уочи био шта неуобичајено, али су те неуобичајености сасвим видљиве кроз многе њихове људско/нељудске психофизичке манифестације, које сам ја некако успео да систематизујем, јер сам имао прилику да у тренутцима њихове несмотрености уочим оно што их одаје да они нису одавде!

У једној краћој препирци од јуче, са једним од таквих тајанствених чланова, који је издалека са једне наше велике планине, напоменуо сам да ми нисмо на истој страни, кроз назнаку и сугестију да они терају свој план, односно свако свој, да ће јачи да победи свакако… и одмах добио одговор, сада са мањом охолошћу „Да ми нисмо супараници…“ ваљда да би ми обични људи требало да им се препотчинимо и уђемо у њихов састав и станемо под њихову команду у операцији коју још нису ни дефинисали-ни како, са ким, са чим, ни посебно ЗБОГ ЧЕГА?

У једном од ранијих наслова је указано да су одузете све моћи тајним организацијама које се служе езотеријским знањима, да се укида принцип стар најмање 2000 година, да светом владају Исусови крвни потомци, те да је један од добрих Срба-патриота, један од ретких које ја сматрам својим друговима, од тих езотеријских организација припреман да влада Србијом и околином, и он је послат у заборав, не због њега већ због оних који су га спремали за ту улогу, у представи која ускоро почиње. 
Када је то дознао, то око слања у заборав, он се наљутио на мене јер није знао повод, и ево му сада објашњења-да би био спашен! Јер га сматрам мојим другом, са много сачуваних људских особина у њему.

Од јуче је почео СУКОБ, невидљиви, између нас обичних људи који на живот и све потребе у том животу у оваквој држави гледамо на један-људски начин, и мени непознате групе људи, по броју, и личностима, по локацијама, по задужењима, по њиховој инфраструктури и командној хијерархији, који би да Срби доживе Катарзу кроз купање у крви!

Пре неколико дана сам био принуђен, да једног од таквих, да га најобичнијом људском претњом избацим из колосека и тровања многобројних учесника различитих форума на друштвеним мрежама, у којима је учествовао злоупотребљавајући своја невероватно велика и разнолика знања, узимајући себи за право да предлаже све од уређења државе, полиције, фабрика, пољопривреде, до преговора са човеком који има титулу Црног Папе који преко езотеријских организација управља оваквим светом, мада им је та моћ у јулу ове године одузета.

Али:
Ни Исус Христ није лепим речима истерао трговце из црквене порте, већ корбачем!

И ја сам том свезнајућем партнеру Црног Папе, послао поруку да ћу један дан да одем до њега и налупам му пар шамара, како би се његова усијана глава охладила… Нема га више, не оглашава се! 
Кажу, а ја верујем у то, да је Батина из Раја изашла!

Истим методом ће бити онемогућени и ови који су се распоредили, па чекају команду да крену… И они ће на одговарајући начин бити пацификовани, јер хоће да покажу и оно што знају и много тога са чим појма немају, и јер себи дају за право, иако су случајни намерници, или овде лоцирани војници своје војске, да нам уређују живот.

Траје то још од 1994.г. - прошло је доста година, смањивали и повећавали активност, али никада нису престали или одустали. 
Начин борбе са њима је врло лак: не обраћати пажњу на њих! 

Супротставити им се слободно и разложно, снажно и како ја кажем када нам дођу на волеј снажно замахнути ногом! Они су сви од реда плашљивци, јер виде они да их та њихова, овде безвредна, знања не могу заштити од обичних људи, те са њима слободно треба улазити у вербалне, мисаоне али и физичке сукобе. Без бриге, до тих физичких сукоба никада не долази, јер се они благовремено измакну! Немају ништа против нереда и рата, али они не желе да трпе бол. 

Проверено: За ове персоне је добра мушка шамарчина апсолутни седатив! Једном приликом, доста давно, сам то применио, једном недавно припретио и једној од персона сам обећао оно што сам једном већ применио према једном истом као што је он, јер као да је овај садашњи онај од пре 24 године „Ко сме, тај и може!“ (Војвода Мишић).

Чему овај увод баш на Митровдан?! Баш када зима 7527/2018.г. почиње.

Они су зналци свега и свачега, наш стари Србски Календар је одређивао почетак зиме сваке године на Митровдан, у 12 часова када сунце пређе преко куполе Патријаршије СПЦ у Пећи.

Ево тада сам ја отприлике и почео са овим објашњењем. По свему су они експерти из те тајанствене групе чекали овај дан и сат да крену.
Само, ништа од тога!
Координатору, којег не познајем али знам да такав мора да постоји, везане су руке, простим одбијањем контаката са његовим службеником нижег ранга који је у тим контактима прикупљао знања која му трајно недостају-о ономе шта мисле обични људи.

Они не знају како људи реагују, па погађају или гађају насумце, и чине много штете, на које ми не обраћамо пажњу. Циљ је био да се у датом тренутку примени неки њихов тајни начин утицаја на људе, тако што би бар ми овде у Србији, изненада изашли из стања летаргија и ушли  у стање страха, узнемирености, беса и нестрпљења - после је лако све каналисати ка нередима. Али, нема нереда у Србији!

Довољно им је неред у њиховим нељудским главама. Јачи ће победити.
Са нама су наш Живи Бог по имену Срб, Његов војсковођа Арханђел Михаило, и сам Свети Димитрије-Митровдан, на чији дан сукоб почиње.

Сукоб је решен.

Јуче.

Када су прекинуте везе за информисање о томе како на нешто људи гледају.

Зомби су дођоши, прекомандовани однекуда овде, људолики, али они немају са нама много додирних тачака, ми са емоцијама - они без, ми волимо нашу Србију - њима је свеједно, овде или негде другде. Учиниће се да оду одавде, да их негде прекомандују, да ако овде таквих мора да буде, да то буду обични људи који знају и познају ситуацију. Амин!

*Анонимни коментари неће бити објављени!

*У славу нашег Живог Бога Срба!
*У славу Арханђела Михаила!
*У славу Светог Димитрија-Митровдана



Србија Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог и теозоф
Заставник Команде-540

Написано и постављено на Митровдан, 7527/2018.г. у 15,00 ч.
________________________________________
Снимљено 8.11.2018.г. у 16,03 ч. - Застава Русије

-Гужва у Израелу, видите и сами колико их се крије-

11'48"  Београд
14'53"  Холон

2 comments:

Unknown 9. новембар 2018. 11:01  

Да ли то значи да је Романа Кодекс стопиран?

Срдачан поздрав,
Србија Александар Новчић

Анониман,  11. новембар 2018. 08:22  

"За Команданта Метео-Батаљона: Србији треба кише. Пропустите је, са осталим радите по вашој вољи."

Да ли то значи да ће са србијаснког неба нестати
трагови отрвовних КЕЈМТРЕЈЛОВА?

Знам, прочитао сам: анонимне коментаре не објављујете.

И ако коментар објавите или не објавите, не
одговорите на сувисло питање - захвалан сам
само толико што ћете га прочитати.

Хвала!

Драган Славнић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh