Stiglo žito da se kosi!


Стигло жито да се коси!

-Не како хоће људи!-


-Намењенo члановима Организације «Команда-540» и Братствa
«Срб и ја» организованог у тој организацији, али и читаoцима
којим је потребна оваква информација-


Данас у 10,00 ч. на месту на којем је прошле године обављено Видовданско Заветовање, учинио сам што годинама чиним, у славу нашег Световида, нашег Цара Лазара и свих Срба погинулих за одбрану Косова и у вези са Косовом – наравно, очекујем да сте и ви сви, чланови Команде-540 учинили што је потребно и договорено, као наша трајна обавеза – ко је прoпустио, његов терет!

Говорио сам вам свима да смо ми сви само мали, можда и непотребни помоћници «Монаха без манастира» који се мало и уморио од свега, па пожелео да свој терет подели са неким – неким од нас, скупило нас се колико је Бог одредио, па смо кренули!
Мене је посебно радовало формирање Мобилне Војне амбуланте, али нисам задовољан њеним радом, није се раширила њена делатност, ви сте се некако бавили само својим ужим окружењем, а болесници нису регистровали њено отварање па се нису ни јављали!

Мало сам се и забринуо шта нам се још најављује као нешто што нам је предодређено – нове олује, мини циклони, поплаве, град, грмљавина и то све систематски по времену у простору – да ништа не остане, а да није обухваћено.

Помислио сам да је то по неком злочиначком плану, а такве планове могу да праве само људи који су своја тела уступили неким другим бићима која сада наступају као да су људи.

А тада – на ту помисао, стазом кроз шуму, па преко мостића преко потока, свечано обучен, како и доликује на овај дана нашег Бога Вида, Световида, Видовдана, појавио се мој «Монах без манастира» - поздравио се са мном, пољубио икону Светог Јована Крститеља на извору који му је посвећен, пришао месту за паљење свећа, запалио једну која је намењена именима више наших светаца и нашег Живог Бога, па потом попио чашу воде на извору, умио се и сео на клупу – ја, наравно, поред њега, па је разговор, боље речено његова прича, почела:

«Не брини, не буду тужан, све ово је требало да нам се догоди, да је било мањег обима, да је захватило тек понеког, брзо би се заборавило, да је била само поплава и ништа више, рекли би Срби «Дешава се» - овако на серију лоших догађања, на најаву да је ово тек почетак многих зала која су нам спремљена, људи почињу да размишљају – па кажу ако је од Бога, заслужили смо, али ако је од људи, зашто то Бог допушта!?! – а просто је, Бог допушта све дотле док се не замислимо, док не нађемо одговор о узроцима ових страшних последица, док Му се, заправо, не вратимо, кроз обраћање и признање да смо схватили, да знамо, да знамо да се сами не можемо изборити против тога и док Га не замолимо за помоћ, наравно и док се пре тога свако у себи не покаје за оно чиме је допринео да Бог гледа шта нам се све ради и шта нам се све спрема. 
Више пута сам рекао, више пута си и сам то написао, да Бог своју вољу врши и преко оних које не воли!
Е, то нам се догађа!

Прошле године си, на данашњи дан, спровео целокупан Ритуал Заветовања, поделио си задужења, чланови се заклели на одређена поступања и....... где су ти сада, заправо где су ми сада, јер су они тим Ритуалом унапређени у моје помоћнике? Нема их, опет морам сам, а ја се порадовао да ћу мало да одахнем, да ће они део послова преузети, да ће предлагати, да ће се бавити и општим, а не само личним.... остало их свега десетак-двадесет, а уписано их на стотине, где су ти они који би од обичних чланова Команде-540, а имаш их више од 1000, требало да ступају у Братство?
Нема их, брину своје бриге, чекају шта ће бити и где ће се у свему томе они наћи.
Види, ово што нам је спремљено може да буде врло опасно, да се после тога дуго не опоравимо, склопило се да нема новца за функционисање државе, да је нестало поверења међу људима, да је десинхронизован целокупан државни апарат, да прети да се ускоро, када се не буду могле исплаћивати плате државним службеницима, власт закотрља улицама и да је узму они којим је не треба дати, власт се уплашила, бави се периферијама, небитним стварима, одлаже потезе које је требало давно повући и не помишља на измирење са Богом, а без тога би настали многи проблеми.

Сада ћу ја, превасходно да се укаже на потребу да се чланови Организације «Команда-540» припреме за време које долази, да се опомену они који су се заклели да су моји помоћници, као и да се свим осталим уплашеним укаже којим путем треба ићи, да би се сви ми спасли од пропасти која нам је спремљена.

Тај пут ће бити само МОЛБА ОНОМЕ КОЈИ увек прискочи у помоћ – и ево сада ће она бити упућена, а ти и чланови Команде-540 и сви други, гледајте шта ће се догађати од данашњег дана:

1. Уклониће се претња Србији од мини циклона о којима су научници оправдано упозорили;

2. Стабилизоваће се време да се пожање, оврше, покоси;

3. Донеће владари Србије одлуке које су морали донети давно, а неки ће одступити са власти под различитим изговорима;

4. Пара ће нестати, хране неће бити за разбацивање или продају, којом би се бандити везани за власт богатили, па ће се и паре и храна ценити као дар самог Господа - до сада се сматрало да нам то припада, а не да је Дар;

5. Замислиће се Срби, уочиће сопствену кривицу и вратиће се са пута у пропаст;

6. Признаће Срби свог Бога Вида - нашег Живог Бога, за оног од којег зависе и постаће му покорни – вратиће се заблудели синови своме оцу;

7. Показаће се да Бог испуњава молбе оних који чине по Вољи Његовој!

Знам шта си писао ових дана док се нисмо срели, добро је, али понављаш превише онима који не желе ни да чују ни да виде – немој, не опомињи никога два пута, са Русима је ствар јасна, јасна је ствар и са твојим читаоцима – то стање у које су упали твоји читаоци је стање због којих се Србија сада налази у овој ситуацији.
Опомињао си, указивао, преносио си оно што сам ти говорио, чак си и предлагао.
Нису послушали – ево, сада на овом малом простору Србије, обухваћеном Молбом, показаће се оправданост мојих и твојих досадашњих указивања, онда ће се сагледати има ли промена у мислима довољног броја људи – ако их буде довољно, стање добра ће се продужити, а ако их буде мало, лако ће се ово вратити.
Јер, ова моја Молба је условна – ја који је упућујем и одговарам за њу!
Ја сам одговоран за молбе да се неко поштеди - народ,  држава, појединац, а ја у овим годинама немам потребе да себе доводим у ситуацију да бивам кажњаван. Моја највећа казна би била да се престане са испуњењем онога што молим, због тога ја пазим, јер само ја и Бог знамо пут којим сам прошао до тренутка када су моје молбе почеле да се испуњавају!

Знам колико си се овог пролећа  ангажовао око плана за спасавање Русије преко спасавања Србије..... ниси ти крив, али су сви од тебе, не рачунајући тебе, па до оних који одлучују, спори, неефефикасни, стално нешто чекају, а за неке си и пропустио да узмеш  обзир да им је због ранијих њихових поступака одређено да потпуно пропадну  и да се потом гледа којим ће путем – они ништа и не губе, изгубиће оно што су добили и биће на истом – опет ништа неће имати, више нису мали, али ће своје искуство сада моћи и друкчије да користе, а да то не буде само лично богаћење!
Њима је и одређено да остану без свега, како би схватили да их никакво богатство не може сачувати од казни за неблагодарност Богу, за Дарове које им је давао! 

Знаш, одређено је за велике народе и државе да дођу у стање да моле мале народе и државе, али је то исто одређено и за појединце – некада богати ће се обраћати за помоћ некада, за њих, сиромашним, којим ће увек дотицати колико им је неопходно, па ће од тога понешто моћи да одвоје за те који ће их молити.
И то је да им се покаже колико су они грешили када су имали много, па заборављали на те мале и сиромашне - али буду враћени да клекну пред њих!

Обрадовао ме је твој чланак на том твом затвореном сајту о «Мирењу са погрешним!» (Teма "Миримо се са погрешним" на сајту Златнибилтен.Срб у одељку садржаја под "Глобално) 

Тај «Погрешни» је сам Ђаво у разним облицима – лепо си указао браћи Русима на све, они се измирили са својим непријатељима и сада ће да их шутирају, пљују, уцењују, сада ће у контролу да им долазе неке мини државе, неке слуге ђаволове, а они, пошто се не мире са Богом.... све то морају да трпе.

Одох ја, имам још на неколико места да свратим, не брини, свратићу да се напијем ове воде која ти је даривана, а ти је одмах посветио Светом Јовану Крститељу – моћна је она, али се не брини што то људи не виде, ти си урадио што је до тебе!»

И оде мој добри Монах без манастира – стигло жито да се коси!

Ви, чланови и симпатизери Оганизације «Команда-540»  будите спремни, спремајте се за дан када ће се власт почети котрљати улицама, да не допустите да падне у руке оним којима није намењена!
Власт се у Србији мора преузети НЕНАСИЛНО!

*Хвала Монаху без манастира на овој посети у овај свети дан!
*Слава нашем Богу Световиду – нашем Живом Богу!
*Слава Команданту и Покровитељу Организације «Команда-540» Светом Арханђелу Михајлу!

Србија Драгољуб Татомировић, 
Заставник Братства «Срб и ја»

На Видовдан, 2014.г. у 14,00 ч.

2 comments:

Анониман,  28. јун 2014. 22:43  

Hvala, Hvala jos jednom veliko Hvala za tracak svetlosti u ovom mracnom tunelu " VIDOVDAN JE "
Hvala Dragom Gospodinu Tatomirovicu i Monahu bez manastira na upozorenju a i za sve molbe Svetom Vidu za nasu malu Srbiju i za Srbski rod jer sam ovih meseci i ja bas bila tuzna i zabrinuta da nam nema spasa i da nam Bog nece otvoriti oci , da ce se katastrofe nastaviti ... Sve tekstove ( zlatnibilten.srb) sam u jednom dahu procitala ta nasa jeziva stvarnost me je sledila . Ipak ima nade ,da bog da snage Monahu bez manastira da se moli za nas Srbski rod, ma gde bio, i onaj u Ukrajini , i onaj u Rusiji , i onaj ko ima da podeli ,i onaj ko nema da se ne stidi da primi , da budemo nesebicni svi za jednog jedan za sve . Neka nam bude u pomoci ovaj sveti dan da nadjemo pravi put i da progledamo.
Pozdrav i srecan prvi rodjedan Komandi-540 i bratstvu Srb i ja ,sa nadom da ce svakim danom biti brojnija i jaca.
Sonja Ristíc Milivojevic

Милорад Маринковић 1. јул 2014. 20:48  

Хвала ! за молбу. Милорад

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh