IZVIĐAČ!


Извиђач!

-Тајне извиђачке-

Веза: 

«
Е, па ево мене, како сам ти и обећао – стигао сам два-три дана раније у односу на годишњицу када је Група «Србих-888», на дан отцепљења Косова и Метохије од Божијег Имања - Србије, 17.2.2008.г., признато за неку посебну државу......, Група је предузела одговарајуће мере, па да те обавестим о стању на терену.

Знаш, добар официр никада није узимао у обзир приче извиђача из равнице, увек је више пажње поклањао оним из планина, а ако то није било могуће онда се и равничарски извиђач на неки начин издизао изнад земље – пењао се на неко вештачко узвишење, на грађевину па и на цркву, ако се морало, јер се са узвишења боље види.
Ја сам ти један такорећи, стални Извиђач, али онај изнадпланински и изнадземаљски, иако сам и нека врста монаха, а ти си ме назвао «Монахом без манастира» и то одговара ономе како ја радим и живим и ако то удвојим, тај мој монашки живот и улогу извиђача, онда ти је и разумљивија ова моја улога која је и теби позната више од 15 година.

Ја обављам уобичајене послове за које сам задужен, када имам времена, а увек се време може наћи, онда сам Извиђач, надзирем, гледам, прикупљам информације непосредно или слушам друге поуздане људе са извесним задужењима, тако да сам ти ја један добро обавештени монах и извиђач.

Прошле године сам напунио 50 година живота и та старост ми сада даје одговарајућу храброст да пренесем оно што сам овако видео и много раније, када сам био много млађи, али велим да се сада скупило доста и информација и година и искуства и различитих врста обука кроз које сам, знао - не знао, пролазио.
Сада када погледам шта сам све морао да научим никако не могу а да не помислим да се све догађало по неком плану који је мени био непознат, али који ми је сада све више и више разумљив.

Ја нисам имао никаквих могућности да ме у младости неко поучи било шта о енергијама људи које заправо живот значе, о  бројевима, о симболима и моћима које су њима крију.... па сам искушаван, боље речено обучаван сам на сопственим примерима како бих схватио шта све може да учини неки нацртани симбол од стране некога који у тај исцртани симбол унесе неку своју жељу, јер је то упућивање и печаћење неке жеље кроз цртеж – нисам знао, нисам ни обраћао пажњу на значај неких година у неким догађањима.

Ти, наравно, такође о томе баш ништа ниси знао, а изненадио си се када сам ти рекао да си и сам рођен по протоку 500 година од пада Смедерева када се сматра да је Србија окупирана од стране Агарјана, од Турака.

Наравно, настављам даље о себи, ја сам напунио 50 година у години у којој су окончане све техничке припреме да се Православна црква приклони одметничком свом крилу, Римокатоличкој цркви и ево спремају се да већ догодине званични календар најважнијих догађања буде јединствен, односно да се успостави један календар за оба крила хришћанске цркве - онај који су увели отпадници за себе.
Ове године то пада по овом календару, а догодине ће се календар изменити и сагласити. 
Велика је то опасност за нас у смислу нових наших подела, подела свештенства, па да се у Србији створи Државна црква и Народна, међусобно супротстављене, што никако не иде у прилог нашој држави, али има нас довољно који ће смети пред Милоша!

Ја имам петоро деце са три жене – са једном имам троје и са друге две по једно дете. Бог је хтео, тако је Он удесио, да се са женом са којом живим роди једно дете, док је са две друге  рођено још четворо и по свему судећи оне су имале само тај задатак - да децу роде, јер једна о деци уопште не брине, а друга је бринула до пунолетства, па је и та брига код те друге сада непотребна, везе им се скоро прекинуле са том децом, из различитих разлога, и оне су уствари само задржале знање да су мајке и тој деци, поред друге своје деце.

Е, сада када се погледају датуми рођења те деце са те друге две жене, а имајући у виду моју извиђачку и монашку улогу, не може се а да се не примети да се и тим њиховим рођенданима нешто запечатило да се не заборави, да ја не заборавим, а онда се по тим датумима испланирало и нешто друго.
Једно дете се родило 17.2. пре 25 година, а 17.2.2008.г. тада још неформална Група «Србих-888» упутила је одређене молбе поводом злочина над Србијом, оличеног у отимању нашег Косова и Метохије..... друга два од укупно три детета са другом женом, рођена су 16.3. пре 18 година – тада ми тај датум није значио ништа друго до рођендана деце, да би се касније тај дан узео као дан до којег ће се окончати све оно што је измољено у вези злочина чињених Србији – то је 16.3.2015.г.

Ја сам имао задатак да и теби некако скренем пажњу на потребу обраћања пажње на значај симбола, јер се ти тада тиме ниси бавио, у школама у које си ишао није било Бога, душе, енергија и свега осталог. Твоја генерација је кљукана нечим другим...... хтео си тада да по основу првих размишљања напишеш неко објашњење о догађајима који се тичу Србије – одобрено ти је, гледано је шта ћеш и како ћеш  тражити.
Одобрено ти је, то је било 1997.г., ух како године лете,  да сам смислиш изглед корице те твоје књиге. Одабрао си наслов «Ко врти Србе» и био је добар, јер се Срби већ вековима налазе у неком вртлогу из којег никако да се искобељају, а тада си учинио и нешто врло опасно, из нехата, али да би се касније тога уплашио и стално имао у виду значај те и сличних грешака – ставио си на корицу књиге огромну спиралу, не знајући тада шта је она, у на њу си поставио лик човека на чијој је глави била шајкача са четири оцила.
Ја нисам имао право да те опомињем, нисам могао ништа да предузмем, догађаји су се ређали, а онда си и сам схватио да је потребно нешто предузети, догађаји су претили потпуним хаосом – имао си неко старо меморисано знање до којег си олако држао, али се оно пробудило, пресекао си 15.3.2000.г. увече ту спиралу и ситуација се почела смиривати тако да је на њу било могуће утицати и на њу се утицало свих ових година. И то се догодило уочи рођендана моја два детета која су рођена 16.3.

У мојој извиђачкој делатности, као и у обуци за извиђача која је у свакој војсци посебна, специјалистичка, уосталом и ти си у војсци био извиђач, па знаш, прошао сам скоро све области у којој већина људи живи и ради – све да бих могао да о им делатностима говорим и из личног искуства.

Научио сам скоро све о лажним тапијама на неку имовину, о лажној вери, о лажном праву и историји, видео сам одавно како се цркве припремају да нестану са списка Христових цркава, о лажним намерама, научио сам доста и о људима о њиховој психологији, о жељама и прикривању тих жеља, о лажним пријатељствима која имају за циљ да искористе неког човека за неке циљеве са којим се он не слаже, наравно научио сам доста и о најсложенијим бићима на Земљи – о женама, њиховим способностима претварања, лицемерја, глуме, љутње, саосећања, бриге..... широкогрудости и разумевања, научио сам и да осматрам и да разумем непрекидну борбу са људима који су своја тела уступила Палим Анђелима, видео сам целе легије тих људоликих Палих анђела, али сам са сигурношћу видео и показано ми је да они не могу да се увећавају, о томе сам ти причао и ти си то лепо описао кроз неколико чланака, научио сам да се свим тим легијама Палих анђела супротставља врло мали број људи са таквим задатком и правом да траже помоћ – а  када је затраже имају безброј војника, невидљиве силе која се обнародује тек када се види резултат.
Мени је то показивано као врста лекције и разјашњавање начина организације тих супротстављених легија војски.

Пре шест година дозвољено ми је да будем присутан када се до тада неформална група људи са одређеним задацима удружила у Групу «Србих-888» - тада су ме научили да је то «Србих» Србин Исус Христ, а број 888 је број којим се обележава сам Исус Христос, док је за Бога обележје 999.
Нисам то знао, био сам присутан одабиру имена и објашњења зашто то тако, а после сам и сам схватао мого што-шта.
Дозвољено ми је да понекада присуствујем састанцима чланова те групе – они се ретко састају, немају никакав распоред састанака, ни место ни време, они сви обављају своја уобичајена овоземљска посла, ја никоме не знам име само их када је то потребно сретнем, на пијаци, на улици, на некој слави или свадби, а они она посла због којег су се удружили у групу, обављају када им је најзгодније, нигде не одлазећи телом од куће, јер те послове које они обављају и не обавља њихово тело већ њихов дух, њихове мисли које се претачу у молбе које одлазе где треба и по којима се доноси одговарајућа одлука. 
Они имају привилегију да се њихове молбе услишавају, али они и одговарају за исте. Када се састану то је само ради прегледа учињеног, шта је још преостало и на основу стања на терену шта још треба урадити.

Ти си писао онај чланак «О лудацима» то је било после оне приче да се машинерија из америчког Харп-а злоупотребљава у експериментима над Србијом – они су то после превели на шалу, али шала-шала па вешала, ти си ме тада молио да ако видим неког из Групе «Србих-888» да их молим да им се за експерименте ставе на располагање цела Америка, ЕУ, Турска, Аустралија и још неке државе... ја сам случајно на пијаци срео једног од њих, читао сам му ону твоју причу коју сам добио од једног познаника који је исту добио штампану на папир од некога, није ми ништа тада обећао, имао је пуно посла око продаје јабука и кромпира, баш био народ навалио, али ми је рекао да ће дати коме треба, не знам шта је урадио, али знам из свакодневних информација да се тим лудацима и осталима догађају невеселе ствари.

Они помислили да су самодовољни сами себи, да могу да преузму улогу Бога и Његових Изабраника на Земљи, да чине оно што се Богу не свиђа, да праве комбинације да покоре оне преостале Унутрашње Србе, да их привуку под своје барјаке, на превару да ће тада Србији бити боље..... они су опасни, њих уче директно Пали анђели, добри познаваоци људи јер су они овде хиљадама година, виде да су људи незаинтересовани за стицање знања која се у школама не могу задобити, па би им посао био олакшан да се не предузимају благовремен мере против њих.

Сада имамо следећу ситуацију у Србији:
-Одобравање мишљења Унутрашњих Срба, ради обмане, како би им се приближили;
-Лажне преласке под барјак нашег Бога Срба и Исуса Христа;
-Трагање за људима чије се молбе испуњавају како би их ометали у њиховом послу;
-Спремност давања лажних заклетви о верности у црквама;
-Истицање да је сваки отпор људи или њихова спремност на борбу осуђено на пропаст;

Знам да си понекада тужан што имаш у организацији «Команда-540» само 1.000 чланова, али заборављаш да си им свима и сам поручио да су они заправо моји помоћници!
Заборављаш да си им и сам поручио да мени и не требају помоћници - људи, али сам хтео да их ангажујем, мало их се јавило, подлежу свакодневним својим проблемима, све би да их ти на нешто потсећаш, погурујеш, а све је сада на њима – ко хоће-хоће, ко неће-још боље.

Напомени им: 
Монах без манастира има увек довољно војника!

Оно што си им показао више не делује – нису испунили заклетву коју су дали када су из руке Арханђела Михајла, са иконе на застави «Команде-540», преузели Заветне Легитимације.
Лепо си им рекао и они су то чули – да им се даје оно што је за њих мољено, док су војници Команде којој су се заклели. Они знају коме је оружје одузето, а Заветна Легитимација нека их потсећа на прилику коју су пропустили. Не брини ти туђе бриге!

Пази се, ових дана ће неки људи пробати да ти се представе у лепом светлу – лажно је то светло! 
Ради ти своја посла, а њима има ко да покаже у шта су кренули. И не буди ни због њих тужан – тако то све треба да буде.

Одох ја сада, а свратићу свакако 16.3.2014.г. - од тада има само још година дана до окончања ове битке која је у свом пуном замаху – тада ћемо причати о томе колико уопште вреди веровати Србима, који се већ 70 година хватају на исту варалицу – ону за сомове!»  

Хвала ти и до скорог виђења, мој добри Монаху без манастира!
Срећни ти рођендани твоје деце, овај који пада 17.2. и онај 16.3.!

Бог са нама –Пристани Боже!

Драгољуб

Постављено 13.2.2014.г. у 22,30 ч.
________________________
Снимљено 20.10.2014.г. у 20,33 ч. Застава Русије 
9'31"
 20.10.2014.г. у 20 45 ч - 
ПОТЕРА ЗА МОНАХОМ БЕЗ МАНАСТИРА!


2'59"  Београд
5'37"  Београд
8'5"  Београд
16'30"  Београд
20'46"  Београд






Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh