Od kada smo mi postali ti?


Од када смо ми постали ти?

Склони се ако се одричеш себе!


Веза: * https://srbin.info/2018/12/04/vucic-u-vezi-kosova-saterani-smo-u-cosak/


Александар Вучић-Засвенадлежан и Свезнајући, одриче се јавно себе!  Али, још се не одриче од свих узурпираних функција у Србији-јер је он постао све и свја! 

Хало, мајсторе, пришипетљо, кукумавко и плачљивко, да радиш у било којој радионици, а да правиш толико шкарта добио би отказ по кратком  поступку, са обавезом накнаде штете! Ја сам и алатничар по занимању, па то врло добро знам.

Ти си се хвалио како знаш како и шта треба! Са Србијом. Са Србима. И уопште, хтео си да се бавиш регионом, Европом, Блиским Истоком, постао си друг са раџама и махараџама….

Када ти је пре две године нуђено да се састанеш са човеком преко којег су ти организације које владају овим светом слале поруке и предлоге, ти си се нешто курчио и слао одговоре да ти такви контакти не требају.
Закаснио си, он је мој друг од младих дана па ми је  лично рекао, када сам га питао хоће ли ти дати још једну прилику, а и његова позиција се променила, јер су се околности у свету промениле. Предала се енглеска масонерија и чека на Србију! Само, ниси ти та Србија, ти рече!

Ми нисмо имали снаге, јер смо се и ми изгледа одрекли себе, да те склонимо, да ти дамо отказ због шкарта који си производио свих ових твојих 30 година у политици Србије. Заједно са Шешељем и Томом Гробаром! Изгробарили сте нас укупно гледано, на свим пољима и сада се ти одричеш себе и кажеш „Како су нас притерали у ћошак!“ - нас нико није притерао ни у какав ћошак и ми нисмо ти, то је твој проблем, а не наш, како да нас до сада ниси питао шта мислимо, и питаш „Шта мислимо да радимо када Шиптари крену на своје северне границе“ које сте им ти и Кловн потписали врло давно, а нико од мојих колега из садашњих многобројних полиција, нити од овакве војске Србије, није имао муда да вас ухапси и одведе код надлежног тужиоца - питао сам их зашто то нису урадили-гледали су ме зачуђено и рекли да би те тужилац сигурно пустио, а они би изгубили Шкоду „Фабију“ коју дуже…. 


Ми нисмо ти, и ми нисмо дужни да размишљамо о томе на начин на који ти ЈЕСИ, јер си се прихватио тог посла и заклео! Шта си сејао сада жањеш!

Питај тог твог доброг и патриотског Србина којег си неки дан нахвалио како је прошао тест на полиграфу, он ти је отуда, са Косова, питај га са ким се треба разговарати, сада када се одричеш себе…Питај га и ко је твој Наум, кум који ти ради о слободи. Ако буде хтео да ти каже.

Команда-540
је тебе Александре Вучићу 26.5.2018.г. у 16 часова, осудила јавно, пред твојом полицијом поред Кајмакчаланске Осматрачнице, преко пута Скупштине, на другом крају Пионирског Парка у Београду, гледано од твоје канцеларије, на одлазак са власти на ПОНИЖАВАЈУЋИ начин. И не само тебе!
Полицајци су све слушали и гледали, али пошто нисмо код себе тада имали гвоздено оружје, нису нас ометали….

Ето:
Сада се ти сам себе одричеш! Али нећеш отићи без крајњих понижења којим си склон када су у питању теби потчињени, али и сви грађани Србије, значи и ја.

Обрисаћемо тобом најпрљавију шталу, пре него што одеш. Ону коју имамо по основу понижења која свакодневно трпимо.

Сам себи скрати муке: Признај, изјави кајање за зла која си нам чинио, и иди са тог места! А што нас питаш шта треба радити око Косова?

Ништа!

Ућутите ти и Мирослав Лазански, сада и заувек!

Оно је наша покрајина, нико нам је не може узети и нема никакве везе што се Шиптари наоружавају.

Ми са њима немамо никаква посла. Ми смо сукобу са Америком! Ти ниси тај који се са њима (Америком)  може договорити. Они су нам дали план још 1985.г. и случајно га још имам код себе - она будала Милошевић се курчио после потписаног и договореног са њима, па га склонили тако што су и нас бомбардовали. 

Ти не пратиш оне који су у последњих 1000 година владали светом-Енглеску. Велика масонска ложа Енглеске је недавно изјавила „Да је Косово Србија!“

Цео текст о изјави Велике Масонске ложе Енглеске: (Кликни овде)



И шта теби ту није јасно?!

Само најобичнији ован то не разуме! Сутра ћу документ о тој понуди из 1985.г. предати Савезу за Србију! Они ће знати шта и како са Америком.
Те 1985.г. смо били у истој равни са Кином, ми одбили, они прихватили, па сада види где је ко! 
 А за криминал, се одговара!
Идем сутра да понудим Савезу за Србију, којег подржава Америка, конкретизовање  одговорности за криминал. Све законито и све детаљно. Нуђено пријатељу Томе Гробара, Милану Бачевићу.
У Србији има и оних који знају како треба, али од тебе Свезнајућег, ока не можемо да отворимо. Склањај се! Амин!

*За коментаре (Кликни овде)

Слава нашем Живом Богу Србу!


Србија Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог и теозоф
Заставник Команде-540


Написано и постављено 4.12.78527/2018.г. у 14,30 ч.


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh