Kome si se poklonio?


Коме си се поклонио?

-Молба без покајања-


Дно Батлавског језера код Приштине-Километрима дуго језеро из којег се Приштина и неколико других градова снабдевају водом - Извори малих река
 и потока су пресушили, сада се са великом жељом чекају кише које ће
спирајући земљу са осиромашеним уранијумом  тај уранијум унети у језеро
и потом и у кућне славине оних који су призивали своје пријатеље из
НАТО-а да их бомбардују, којим су за ту услугу подигли велике споменике
у центру Приштине и највећим улицама дали имена Била Клинтона,
Мадлен Олбрајт и других.

Шта се тражи то се и добије!

Веза: Наслов на блогу Златни Билтен - "Смртовница за Шиптаре"
Ових дана је главни муслимански свештеник на Косову и Метохији у Главној Џамији у Приштини, предводио Молебан – молили да падне киша или снег како би се напунила језера из којих се Приштина и већи део Косова и Метохије снабдева водом за пиће.
Кажу - плакао том приликом свештеник..... плакали и они којима је свештеник.... општи плач уз молбу, без покајања за дела и злочине које су чинили у последњих 100 година, не рачунајући векове пре тога.
Главни свештеник је по свему судећи доживео просветљење – његова грешна душа је, као, водила разговор са Оним којем су се сви обраћали у молби за воду...

-Записник о Одлуци поводом Молбе за помиловање:

Присутни:

*Представник - свештеник народа који је чинио и чини злочине, а да се не покаје - видљив и уплакан;

*Онај којем се уплакани свештеник обраћа - само њему видљив, којег је чуо и разумео.

*Ко ти је дозволио?
-Да рушиш храмове моје;
-Да браниш другима да ми се моле;
-Да убијаш слуге моје;
-Да отимаш оно што сам другима дао;
-Да се понашаш као да постоји неки други Газда свега на Небу и на Земљи – а само сам ја Газда, ја сам Вечити, ја немам ни почетка ни краја, а све вас стварам од онога што од мене отпадне, па како сам штедљив ја то просејем јер би се од тог могао неко добар од вас створити и имати корист од тога што је са мене отпало....

*Знаш ли?
-Да ја чиним оно што хоћу;
-Да ја стварам богаташе и сиромахе;
-Да ја кажњавам и награђујем;
-Да ја одређујем територије за народе и појединце;
-Да ја бирам земаљске цареве.

*Зашто мислиш?
-Да је мени важно којим језиком говорите;
-Да је твој језик први међу језицима, такав постоји, али то није твој језик;
-Да ја обраћам пажњу на положај тела, када ми се обраћаш;
-Да ја не знам због чега што чините и тражите.

*Зашто ми се обраћаш да ти платим?
-За служење код мојих противника;
-За служење онима које ја не волим;
-За сва недела и злочине твоје;
-За твоје притворство када ми се обраћаш;
-За оно због чега ћу те бацити на муке.

*Зашто тражиш награде, а заслужио си казне?
-Зар не наговараш оне чији си свештеник, да чине оно што ја мрзим;
-Зар им не показујеш да ми се могу молбама обраћати и лицемери као што си ти и да ће им се те молбе услишити;
-Зар си случајно пропустио да се покајеш и да позиваш на покајање оне којима као свештеник треба да служиш у моје име;
-Зар мислиш да воду и хлеб може још неко да створи;
-Зар ниси схватио да вам је моја Одлука стигла – чекани сте дуго, сада платите;
-Зар ти је толико времена требало да увидиш да си се молио ђаволу који ти је силом створио државу;
-Зар ти је толико требало да схватиш да он не може да ствара – његова моћ је рушилачка;
-Зар ти је толико требало да схватиш да си повео оне којима си требао да служиш као свештеник, у моје име, у саму пропаст.

*Тражиш уместо да питаш
-Како да се искупиш;
-Како да ме одобровољиш;
-Како да поправиш што си покварио;
-Како да откажеш  послушност ономе којем си се поклонио.

*Спремај се
-На пут без повратка;
-На пут у одаје дома мога које си заслужио;
-На показивање шта се служењем мојим противницима заради.

*Мислио си
-Да постоје неки којима ја нисам Бог, а ја сам Бог свима, и оним које сам истерао из куће без права повратка;
-Да постоје неки које људи називају Ванземаљцима – нема Ванземаљаца и нема више Неба – једно је Небо са безброј спратова и безброј одаја на сваком спрату и једна је оваква Земља, јер сам је ја таквом направио да на њој можете да боравите, да се умножавате, да стичете искуства и да заслужујете увек изнова одају и спрат у којој ћете бити по одласку за Земље.
Овде сте да би ми служили, иако ме никада нисте видели, али ме знате, или да донесете одлуку да ме не слушате и не служите – увек како ви одлучите.

Ти Ванземаљци су они које  сам истерао из куће – из Неба – и има их много, али ни један једини више него приликом истеривања, јер они не могу да се умножавају и због тога запоседају тела људи који се њима поклоне, а мени одбију послушност.

Имам ја довољно својих слугу на Земљи који ме детаљно информишу о свему, који ме моле и ја им испуњавам молбе.
Имам ја довољно својих слугу на Земљи који вам све јасно објашњавају да се не можете изговарати да нисте знали.
Имам ја довољно својих слугу на Земљи које сам произвео у своје Помоћнике – они чине што мисле да треба да чине и за то ми одговарају.

Мени и мојим слугама на Земљи не треба то што ви који служите моје противнике, можете да им понудите – новац, злато, куће... они имају оно што је вама недостижно, они могу да траже и добију што им треба, да учине вашу силу потпуно немоћном, да вас упуте путевима који воде у неповрат, кажем ти: Моји Помоћници могу скоро све што и ја, јер су они пре тога хиљадама година спремани, проверавани, искушавани – па задобили то о чему ти не можеш  ни да сањаш.

*Имаш ли шта да питаш?
-Немам. Видим и сам да ћемо помрети од болести, жеђи и глади поред пуних кеса дуката.
-Видим да сам изабрао погрешно и видим да се овога што поседујем привремено не могу одрећи – уживам!
Као што сам се ја поклонио ђаволу, гледам како се клањају мени, како ми доносе дарове, како ме са страхопоштовањем гледају..... ипак сам ја овде мали Бог!
Био!
Био до ове суше – нема воде, плачем пред њима док ти се молим, они не знају зашто, а ја плачем што сам пропустио прилику да будем твој слуга.... али нигде те није било, требало ја да те чекам и верујем у тебе а да нисам ни знао да ли стварно постојиш.
Овај, овај којем сам се поклонио, био је ту, нудио да испуни моје жеље – и испуњавао их и он је за мене био Бог!
До ове суше, до ове жеђи.
Плачем, плаче и мој народ којег сам наговорио да се поклони сили људи којим, сада разумем, управљају они које си некада истерао из Неба.

*Јесте, сада само то и можеш – али нема сврхе.
Не чујем те, не видим те.
Не знам за тебе – сада ја вас не видим!
Али, није све ово бескорисно, вредеће за пример другима, за друге људе и народе.
Водите их – време им је истекло, а сами одлучите о осталом што се тиче тог њиховог одласка.

Благосљама вас моје Помоћнике на Земљи.
Имате још 14 месеци (16.3.2015.г.) да све уредите како сте тражили и како сам вам одобрио

И јечи Небо и Земља.....
«Јавио се Господ, био Господ на Земљи! Разговарао са свештеником који се приклонио ђаволу – и пресудио њему, народима и државама ...... још само 14 месеци!!!»

Господе, буди милостив према  Слугама и Помоћницима Твојим на Земљи!
Слава Светом Јовану Крститељу, којем је посвећен дан у који ово објављујем!

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб

Написано на Богојављење  19.1.2014.г. у 22,15

Постављено На дан Св. Јована Крститеља 
20.1.2014. у 00,30 ч.

1 comments:

Unknown 20. јануар 2014. 20:31  

hvala sto ste ovo objavili bas na ovaj dan...moje krsne slave

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh