Rušiti ili popraviti?


Рушити или поправити?
-Поправити да буде као ново-
__________________________________

Пре 40 дана овај текст је овде објављен - држао сам га ту недељу дана, а потом га склонио из видокруга на мој затворени сајт "Златнибилтен.срб" - време је показало да је он правовремено упозорио нашег владара на потребне његове кораке, сада је на делу нека врста опште панике, од оних који виде догађаје када се они одвијају, а слове за велике прогнозере и аналитичаре - враћам тај текст поново у видокруг мојих читалаца, да им послужи као информација и охрабрење, јер решење постоји наше, домаће!

2.10.2016.г. Драгољуб

_________________________________________


Пре доста година, онда када се спремало рушење Слободана Милошевића, стицајем околности, имао сам прилику да више пута разговарам са учесником разарања држава у Јужној Америци, у корист америчких служби за које је био везан и које су га у праскозорје рата у бившој Југославији прекомандовале  у Београд.

Све оно што сам чуо, могуће је подвести под 
само једну кратку реченицу:
„Не руши државу, мењај власт!“

Стране државе и многи појединци али и организације и медији из Србије разгибавају се за скоре догађаје у Србији – за обарање владе! Тек изабране после правих порођајних мука, које су нам појеле више од пола године. Да оборе ову, а да не нуде ништа конкретно и изводиво што би реализовала нека друга, домаћа, влада.

Спремају се зелени, екологисти, тек свргнути пљачкаши из Демократске странке и њених коалиционих партнера …. Има их пуно и сви би да оборе владу и по цену обарања Србије!

Да ли им то треба одобрити, да ли им помоћи, да ли им се придружити, да ли постати саучесник у обарању државе?
Они наравно могу то што већ и чине – да галаме, да их се скупи неколико стотина или неколико хиљада, да буду сликани и оправдају страни новац који им се годинама донира, али они немају ни капацитета ни било којег права да траже свој повратак на већ оглодани леш-на власт у Србији.

У мојим баш многобројним насловима у последњих 5-6 година критиковао сам власт, предлагао, указивао им на потребу да се мењају, обраћао сам им се у првом лицу као да их познајем – није вредело, али је, поуздано знам, то је прочитао онај којем је намењено.

Сада да би се остварио савет искусног рушиоца држава за рачун Америке, истичем потребу да се мења власт а не да се руши држава.
Да се оваква власт, легално изабрана, промени да личи на неку нову – да се главни актери смире и примире, приведу законима и овлашћењима и потом започну са сређивањем Србије по нашем домаћем плану који је одавно готов,  али се никако не успева са његовом презентацијом владару Србије, Александру Вучићу - То је онај којег хоће да сруше по цену рушења Србије. То је онај којег бих ја натерао да се у  много чему промени, али је то и онај којем треба наша помоћ, не и никако због њега, он је овде потпуно небитан лик,  већ да би се избегло рушење државе!

Ми смо у стању крајње нужде, у стању нужне одбране – наших живота, имовине и државе и морамо предузети и мере које нам се не свиђају, јер су корисне и јер омогућавају да кућу поправаљамо собу по собу, уместо да је срушимо па да спавамо на ледини.

Ова власт је Србију  увела у тешко размрсиво стање, и не зна шта ће са њом. То сам и предвидео и означио као тренутак када ће је она понудити неком ко има план. Тај тренутак је сада! Ако се жели избећи блиска могућност да се допусти да се она (власт) почне котрљати улицама као ничија, па да је узме онај који буде најјачи-а то је права смрт за државу.

Без панике!

Ово се односи на власти и на грађане. План постоји, реалан, изводив и јефтин, у неколико корака и за извесно време од 6 месеци, па до две године и Србија се искобељала из овога у шта су је увели они који сада треба да прихвате тај план.
Цена: отисак државног печата и 10 милиона Швајцарских франака. 

Око 1,5 Франак по становнику Србије!

План је припремљен и спреман за презентацију. Александре, пресабери се, не плаши се, они који имају план су у годинама када им ништа не значи држање конференција за штампу пред много лепих и младих новинарки, имају аутомобиле, куће, викендице, статус и име, имају породице… тебе не мрзе али ти се чуде, па су одлучили да ти помогну да останеш на власти,  да би сачували Србију, а ти си онда у истом пакету за чување. Њима власт ништа не значи, али желе да узму учешћа у сређивању Србије.
Не плаши се демонстрација – њих неће бити све док и ови који имају план не изгубе стрпљење са тобом. Ја сам један од њих.

Пре шест недеља је један од теби блиских, по његовој изјави, а на врло високој је функцији по основу твог потписа, долазио код мене на Равну Гору, чуо шта сам му рекао, па се изгубио, али се много распитивао о послу којим сам се некада бавио за државну плату. А ја сам се бавио организацијом сузбијања кријумчарења и фалсификата.

Имаш ли неког блиског, паметног, реалног који не лаже и који има право на доношење одлука по предлозима које би му изнели, или си спреман да тај будеш ти лично? Јави се где треба, не губи(мо) време, ми смо апсолутни легалисти, патриоте и ми на Земљи немамо за команданта било ког човека нити се  бојимо било кога до Бога – придружи нам се. Спасимо Србију!

Слава Светом апостолу Матији, којем је посвећен данашњи дан!

Србија Драгољуб Татомировић
Доктор права - криминалиста и теозоф
Заставник Организације „Команда-540

Постављено 22.8.7525/2016.г. у 12,35 ч.

6 comments:

Анониман,  22. август 2016. 16:57  

Господине Драгољубе, већ неко дуже време пратим Ваш блог и покушавам да разумем оно што пишете у Вашим текстовима.
Покушавам да пратим и ситуацију у нашој држави (Ја другу немам).
Месецима размишљам и о могућности да некако платим оних 1000 динара и добијем шифру за Ваш сајт, међутим с'обзиром на обавезе према породици (незапослен сам) никако да то и урадим.
Понекад схватам Ваше текстове али ОВАЈ МИ НИКАКО НЕ УЛАЗИ У ГЛАВУ.
Да ли сте сигурни да нисте нешто побркали ?
Да ли је могуће оно што предлажете, с'обзиром на то коме се обраћате?
Коме да помогнемо?
Дозволите да само наведем неколико стихова из једне песме ...
...А Сатана војске подигао,
Од звјериња свога и људскога,
Све од самих Божјих
Противника,
И својијех једномишљеника.
Којих би се марва застидјела,
И вепрови дивљи посрамили.
Пакленим их огњем наоруж'о,
Повео их на земљу Србију.

Бљуну огањ из адових жвала,
Па запали кућу Србинову,
Све разгрди што је
Саграђено,
Све прождера што је
Умјешено,
Све однесе што је изаткано,
Све рзаграби што је
Уштеђено,
Све раскући што је закућено,
Све попљува што је освећено ...

итд.

Не занм али ја им НИКАДА нисам веровао, НИТИ ЋУ.

Срдачан поздрав.
"Кобац"

Zlatni bilten 22. август 2016. 17:10  

Поштовани "Кобац" -ево Вашег коментара, мада је очигледно да сте текст читали на брзину па нисте схватили суштину коме се помаже. Молим Вас да се потпишете како би се испоштовао критеријум - анонимни ни кодирани потписи нису дозвољени. Рок Вам је вечерас до 22. Срдачно, Д. Татомировић.

Анониман,  22. август 2016. 18:43  
Администратор блога је уклонио коментар.
Zlatni bilten 22. август 2016. 20:59  

Копија коментара читаоца који се потписао као Кобац а потом и правим именом уз молбу да га не објавим-ево пробам:Анониман, 22. август 2016. 18.43
Напоменуо сам да често и не разумем Ваше текстове.
Себи опраштам због тога, јер нити сам Образован као Ви, нити сам радио оно што сте радили Ви, нити су ми доступни извори информација који су доступни Вама.
Зато Вас молим да ми опростите и Ви ако нешто нисам добро схватио.
Обратили сте се извесном александру (нећу употребити велико слово) јер мислим да знам на кога мислите.
Није заслужио.
Много нас је гладних господине Драгољубе.
То поуздано знам.
У месту у коме живим на евиденцији НСЗ налази се нешто мање од 8000 људи који траже посао, а огроман је број оних који нису на евиденцији.
Не замерам им, јер у НСЗ-у ионако само воде евиденцију.
Ради Ваше потпуније информисаности: ја сам особа са инвалидитетом на поменутој евиденцији, здравље ми је нарушено и не могу да радим било какав посао ... итд.
И бићу и даље на евиденцији.
А када се подпишем, а хоћу, трајање евиденције продужиће се у бесконачно.
А породичан сам, имам супругу и децу.
Живимо од татине пензије (док је тате), а перспектива 0 (нула).
Зато им не верујем Господине Драгољубе (и због још пуно тога)
Мислим да треба помоћи овој нашој Србији, али не знам како.
Можда да више радимо, али не знамо где и шта.
Да радимо као извесни александар ...???
Само он за тај свој рад има јако добру плату, а ми (ко има "среће") може евентуално ко неког "газде" да ради за дневницу од 500 динара, без било каквог осигурања и било каквог оброка.
Лако је њему да нам на телевизији прича своје (?) приче.
Ми који смо црвене крви не можемо на телевизију, нису нам доступни хеликоптери и остало што њему јесте ...
И знате и Ви много боље од мене да бих овако могао у недоглед.
Али нећу ...
Пуно сам писао, а да ли сам нешто паметно и рекао, просудите сами.
А да, "Кобац" је из цртаног филма и није никаква инсинуација.
Још једном срдачан поздрав.
"Кобац".
П.С.
Био бих Вам захвалан ако моје право име не објавите.

Анониман,  23. август 2016. 10:32  

Srbija,BILJANA BATAR

N redu su dela, ne price, sada istupi, nacini pravi i jedini moguci korak, zavapi i zatrazi pomoc od onih koji ti je mogu pruziti, nesebicno.Veruj mi, nista neces izgubiti od ponosa,dostojanstva, imidza, naprotiv, postaces veliki, vazniji,snazniji,u krajnjem slucaju posteniji, jer ces priznati da ne znas sta ces sa ovom i ovakvom vlascu.A to je priznaces, za divljenje. Niko ti nece zameriti, ne zbog tebe, vec zbog Srbije. Nista nije toliko veliko, niti toliko malo, kada je u pitanju otadzbina. Odvazi se i ucini jedini ispravan i svrsishodan korak.Budi ljudina.Heroj.Jedino tako mozes uci u istoriju, kao reformator,domacin ove napacene i iznurene zemlja.Ne muci je i ne mucite nas vise. Prijateljski savet. Zatrazi pomoc od sposobnijih, nije sramota, korisno je za spas svih nas.U NADI DA CE TAKO I BITI, POMOZI NAM BOZE, OSVESTI IH I PRIVEDI PRAVOM PUTU. SLAVA BOGU!

Анониман,  4. октобар 2016. 21:26  

Хвала Вам господине Драгољубе што сте вратили текст и што сте испоштовали моју молбу да не објавите моје пуно име и презиме.
Срдачан поздрав.
"Кобац"

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh