Brate pošto je Srbija?!


Брате, пошто је данас Србија?!

-Како се правимо да не видимо?-

Слаб сам трговац, не волим математику са силним непознатим у једначинама, користим ову свакодневну, као потпору некој логици приликом доношења закључака и мислио сам да је то за једног малог Србина као што сам ја сасвим довољно.
Пре неколико дана, изненада је мени на контакт упућен  - без да су му дали времена да се мало среди, потшиша, обрије, намирише, утегне - стари политичар, потребан свим странкама и стално потребан онима који контролишу Србију и наше животе у сваком сегменту, одувек и сада, са намером да се то настави и после онога што сам детаљно објаснио у наслову «Подмлађивање, орезивањем»

Био сам у некој раније обећаној посети на другом крају града, звао ме неколико пута и нисам се јавио да би то оставио за када се вратим кући – и јавио сам му се, било је немогуће одбити самопозивање "да дођем да те видим, да попијемо кафу, да се видимо и испричамо.....", пристао сам и убрзо, ТАКСИЈЕМ, дошао до мене онај који није имао времена да се припреми за долазак у Београд, потрошио на такси тур-ретур 2-3.000 динара, најмање јер је удаљеност од места где се сместио преко 10 км. Добио путне трошкове!

У одласку од мене ја га испратио и понудио «Бус-Плус» картицу да иде јавним превозом, одбио, рекавши да ће се вратити на исти начин како је и дошао.

Био код мене. Пио кафу, јео колаче, испушио 4-5 цигарета и на крају ми рекао «Нисам ја дошао само да би те видео.... ја треба да информишем оне са којим сам у контакту».

«Реци ми, брате, колико сада кошта спашавање Србије?», мислећи на преузимање власти у смислу онога што сам јавно понудио пре три недеље у наслову http://www.komanda-540.blogspot.com/2014/01/vreme-je.html
Каже да су прочитали, не наводећи прецизно ко, остављајући ми да претпостављам, све што сам писао, да им се свиђа и да намеравају, не каже ко, да се организују да постану прави фактор на политичкој сцени.

Ставио ме је у мени незгодну позицију, јер ми је две недеље пре њега слична информација стигла посредством друге линије...., мада су све линије кренуле из једне тачке у коју се враћају све информације,  сада се од мене тражила цифра, моје учешће на неки начин у томе се подразумевало, без мог права да процењујем колико је то стварно добро за Србију.
Имајући у виду да сам ја и неку грубу рачуницу давно поставио на интернет наслове на Златном Билтену, определио сам се само да их поновим, да то буде и одговор и да не буде ништа ново, јер ми није дато да знам ко је тај који пита за цену Србије.

*Рекао сам: Две-три милијарде кредита са почетком отплате после три године, са отплатом у производима и два-три милиона за стварање одговарајуће инфраструктуре.

*Допунио је питањем: За које време и има ли то везе са оним ко ће тада бити на власти у Србији?

*Мој одговор: Време је за око годину дана и небитно је ко ће бити на власти...

*Питање: Како кренути?

*Мој одговор: Лако, онако како сам вам својевремено објаснио у понуди за обуку страначке инфраструктуре, исто то и сада кошта, што ће рећи да би садашња цена Србије, односно зачетак њеног спашавања коштао пар стотина хиљада евра, за учвршћивање инфраструктуре пар милиона евра и за преузимање власти, правом народном акламацијом, пар милијарди евра кредита.
Ко то обезбеди он може да влада Србијом. Наравно, треба водити рачуна ко је тај, какве су то паре, и увек, наравно, имати у виду и неотуђиво хришћанско право сваког Србина да се покаје за ранији живот и да се добрим  делима искупи, а искупљење је и ако новац који је скупио врати онима од којих је узет.
Уосталом, поставио сам вам костур Организације и користите га и без мене, сваком је то доступно и сваком је могуће уколико има могућности да поштује принципе стварања те организације...

*Брате, значи, дошли смо дотле да за спас Србије, за почетак, треба новца као за два добра Мерцедеца - аух, докле смо стиглиии.....?

Србија је вредна, веома вредна држава у сваком погледу, она није на продају, а продају је многи, она се може и мора спасити, и она ће бити спашена, али је грех на свима који су прочитали мој позив, а много их је прочитало, и уочили моју спремност и да се и непосредно на одговарајући начин ангажујем у организовању мера за спашавање уз прикупљање по 100 евра од сваког од нас, од оних који имају – само ми се јавили брат и сестра, једно је у Србији друго у иностранству.... неколико десетина сиромашних полицајаца, а остали размеравају, односно игноришу позив и објашњење, све чекајући само чудо, а за појаву чуда треба створити потребне услове.

*Колико нам вреди Србија?
*Да ли нам она вреди било колико?
*Зар ћемо мирно чекати да нам се само покајници понуде као спасиоци? И по чему смо онда ми бољи од њих, односно тада су они бољи од нас.  
*Зар ћемо дозволити да се опет договоре они који су опљачкали Србију, да делом тог свог новца, сада нашом добром вољом, утврде своје позиције - и кога ћемо после 16.3.2014.г. опет кривити за то учвршћивање? 

Тачно је да онај који не расипа скупља, али нама је потребно скупљање, нама је потребно окупљање, нама је потребно да започнемо тежак посао, да би се створили услови да Онај који једини може да помогне, има коме да помогне.
Морамо све изнова! Боље је рећи «Требало би!», јер ми ништа не морамо, све је на нашој слободној одлуци, па шта одлучимо.
Ето, упућујем вас да опет прочитате онај наслов «Време је». http://www.komanda-540.blogspot.com/2014/01/vreme-je.html

Боже помози нама слабим Србима да се одлучимо на добро!

Драгољуб

Постављено 01.02.2014.г. у 14,00 ч.


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh